Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonach zimowych: 2019-2020, 2019-2021

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-091 Michałowice, Pl. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 885 740 , fax. 123 885 035
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Pl. Józefa Piłsudskiego 1
    32-091 Michałowice, woj. małopolskie
    tel. 123 885 740, fax. 123 885 035
    REGON: 35155571400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.malopolska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonach zimowych: 2019-2020, 2019-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg (ZUD) gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonach zimowych 2019-2020, 2020-2021. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań i czynności: 2.1. przygotowanie materiałów (zakup, transport, magazynowanie materiałów do uszarstniania dróg i zwalczania śliskości), 2.2. przygotowanie sprzętu do realizacji ZUD, 2.3. odśnieżanie jezdni drogowej, 2.4. odśnieżanie chodników i tras rowerowych – utrzymanie interwencyjne w przypadku wystąpienia nadmiernych opadów śniegu lub dużych oblodzeń, 2.5. odśnieżanie poboczy oraz obiektów towarzyszących – np.: zatok i przystanków autobusowych, parkingów, itp., 2.6. usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie nawierzchni dróg, chodników, tras rowerowych poboczy oraz obiektów towarzyszących materiałami do zwalczania śliskości, materiałami z dodatkiem soli, wyjątkowo solą; 2.7. utrzymywanie gotowości do podjęcia czynności ZUD przez pracowników i sprzęt, 2.8. patrolowanie dróg, a w szczególności: a) koordynacja ZUD na terenie Gminy Michałowice dla dróg gminnych i wewnętrznych; b) przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków telefonicznych do Urzędu Gminy, co najmniej raz dziennie. W sytuacjach zagrożenia przejezdności – stosownie do potrzeb. c) zapewnienie łączności z pracownikami i operatorami dyżurującymi oraz kierującymi sprzętem. 2.9. pozimowe usunięcie materiałów sypkich używanych do uszorstnienia dróg (tj. jezdni i poboczy) z dróg ujętych w I i II kolejności odśnieżania wraz z odwozem usuniętych materiałów przez Wykonawcę – miejsce odwozu i składowania w zakresie czynności Wykonawcy. Usunięcie pozostałych po zimie materiałów sypkich obejmuje całą szerokość jezdni, chodników i tras rowerowych oraz usunięcie materiałów sypkich z pobocza – na szerokość: min 50cm – max 100cm z wyprofilowaniem spadku pobocza od jezdni drogowej min 1% w kierunku pobocza lub rowu odwadniającego. 3. Usunięcia poziomowych materiałów sypkich odbywać się będzie w okresie do 30 dni po zakończeniu każdego sezonu zimowego. 4. Łączna długość dróg gminnych, które będą objęte usługą ZUD w I i II kolejności wynosi: 82,06km. 5. Drogi, na których będzie realizowana usługa ZUD zostały podzielone na dwie kolejności utrzymania przejezdności zgodnie z załącznikiem nr 2 do Projektu umowy – wykaz dróg. 6. Przebieg dróg wyznaczonych do ZUD przedstawia mapa - załącznik nr 3 do Projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik Nr 4 do SIWZ - jeżeli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach