Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Łomża w sezonie 2014/2015

Urząd Gminy Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2165263 , fax. 86 216 52 64
  • Data zamieszczenia: 2014-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łomża
    ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 2165263, fax. 86 216 52 64
    REGON: 00534138000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Łomża w sezonie 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Łomża w sezonie 2014/2015. 2.Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Łomża na łącznej długości około 190 km ( w skrócie ZUD) -określonych szczegółowo w zał. Nr 11 do SIWZ, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez: -odśnieżanie dróg- ulic przy użyciu pługów odśnieżnych, -likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu piaskarek na drogach , własnym materiałem: solą, mieszanką lub materiałem uszarstniającym, -zmagazynowanie materiałów do zwalczania śliskości, -załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg, -przekazywanie informacji o stanie dróg do UG Łomża, - inne czynności w razie klęsk żywiołowych, 3. Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki sposób aby poprawić przejezdność dróg i ograniczyć zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik Nr 10 do SIWZ , Wykaz dróg na terenie gminy Łomża (zał. Nr 11 do SIWZ), podział na zadania (rejony) - stanowiące opis przedmiotów zamówienia w celu złożenia ofert częściowych (załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ). 5.Używane materiały do zimowego utrzymania powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r (Dz. U. Nr 230 poz.1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 6.Koszty realizacji zamówienia będą wynikały z ofertowych stawek jednostkowych sprzętu i wbudowanych materiałów oraz faktycznie użytych nakładów do ich realizacji (sprzęt, transport, materiały).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3 000,00 zł - dla każdego rejonu (części zadania). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto: 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040 Urzędu Gminy Łomża. Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI ust. 1 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UG). 6.Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ustawy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 9.Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach