Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg
- Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
- Data zamieszczenia: 2013-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
ul. Głogowska 7 7
67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
REGON: 39064734000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na 5 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zimowe utrzymanie dróg obejmuje zakres prac mających na celu zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (opady śniegu, opady deszczu ze śniegiem, marznąca mżawka lub śliskość) oraz wywozem nadmiaru śniegu w razie konieczności. 2.Usługi mają charakter wspomagający dla zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 ogłoszonego przez Gminę Jerzmanowa w roku 2011 w UZP nr 254493-2011. 3.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na żądanie Zamawiającego polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Jerzmanowa z podziałem na 5 części: 3.1 Część 1: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Gaiki, Potoczek, Zofiówka, Bądzów oraz Golowice. 3.2 Część 2: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Kurów Mały oraz Jerzmanowa. 3.3 Część 3: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Modła, Kurowice, Łagoszów Mały oraz Maniów. 3.4 Część 4: Usługa płużenia dróg na terenie miejscowości Smardzów oraz Jaczów. 3.5 Część 5: Usługa wywozu nadmiaru śniegu z terenu Gminy Jerzmanowa. 4. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2014r. 5. Do zapewnienia przejezdności dróg na terenie Gminy Jerzmanowa, Zamawiający przewiduje, że będzie potrzebował w sezonie zimowym 2013/2014 odpowiedni sprzęt. 6. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną sztuką poniżej wymienionego sprzętu dla każdej z Części przedmiotu zamówienia: 6.1 Dla Części 1 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 6.2 Dla Części 2 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 6.3 Dla Części 3 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 6.4 Dla Części 4 jedną sztuką Koparko - Ładowarki z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) lub jednej sztuki Ciągnika rolniczego z lemieszem (na lemieszu powinna być założona guma) wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 6.5 Dla Części 5; jedną sztuką samochodu samowyładowczego oraz jedną sztuką sprzętu do załadunku wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 7. Wykonawca zobowiązuje się oznakować pojazdy niezbędne do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co ponosi pełną odpowiedzialność. 8. Cenę ryczałtową brutto za wykonanie 1h pracy sprzętu - usługi dla każdej z części należy podać w złotych polskich w formularzu ofertowym cyfrowo i słownie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 9. Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych rozliczane będą godzinowo za 1h usługi podaną w ofercie cenowej. Za godzinę pracy uważa się 60 minut pracy bez dojazdu. 10. Łączna wartość usług będzie zależna od zakresu faktycznie przepracowanych efektywnie godzin pracy. Stawka 1 h z oferty Wykonawcy pomnożona przez ilość faktycznie przepracowanych godzin potwierdzonych w raporcie przez pracownika Urzędu Gminy. 11. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy a ich eksploatacja i utrzymanie obciąża Wykonawcę. 12. Zamawiający ponosi jedynie koszty rzeczywistej pracy sprzętu związanego z zimowym utrzymaniem dróg (w koszt usługi nie wlicza się kosztu dojazdu na miejsce wykonywania usługi) zgodnie ze stawką 1h zaproponowaną w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 13. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracownika Urzędu Gminy Jerzmanowa o miejscu i terminie wykonania usługi. 14. Wskazanie lokalizacji odśnieżania i wywozu nadmiaru śniegu dla każdej z części będzie odbywać się na żądanie Zamawiającego sukcesywnie wg jego potrzeb, w okresie obowiązywania umowy. 15. Czas reakcji Wykonawcy od powiadomienia przez pracownika Urzędu Gminy nie powinien być dłuższy niż 1 godzina (60 min) tzn. Wykonawca zapewni gotowość do wykonania usługi w ciągu 1 godziny od zawiadomienia Zamawiającego - dotyczy Części 1 - 4 - usługa płużenia dróg. 16. Usługa wywozu nadmiaru śniegu (dot. Części 5) polegać będzie na załadunku śniegu na samochód samowyładowczy oraz wywóz śniegu w miejsce zabezpieczone przez Wykonawcę. Wykonawca wskaże miejsce składowania śniegu i ponosi wszelkie koszty z tym związane. Miejsce składowania śniegu które nie może stwarzać zagrożenia dla ludzi i mienia. 17. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi (dot. wszystkich części) i wskazuje jej rodzaj i zakres. 18. Wykonanie usługi wywozu nadmiaru śniegu własnym sprzętem przystosowanym do wywozu nadmiaru śniegu (dot. Części 5) odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego oraz po wytyczeniu miejsca i zakresu usługi. 19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 20. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie pracy ciągłej (24 godziny na dobę) - dot. Części 1-4. 21. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności wykonywania przedmiotu zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych (dot. Części 1-4). 22. Wskazanie lokalizacji płużenia będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (dot. Części 1-4). 23. Wykonawca zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego pracownikowi Urzędu Gminy telefonicznie każdego dnia w godzinach pracy urzędu 7.15 - 15.15 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy) z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę święta meldunek należy podać następnego dnia roboczego (dot. Części 1-4). 24. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, które biorą udział przy wykonywaniu usługi, w szczególności dotyczy to wyrządzonych szkód w infrastrukturze. 25. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług. 26. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług. 27. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na potrzeby złożenia prawidłowej oferty (dot. Części 1-4). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jerzmanowa.com.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - Zakup kruszywa naturalnego wraz z dostawą na bazy do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na 3 zadania. CPV 90.62.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój, w latach 2016-2018
Dodano: 2016-07-26 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych transportu rolnego na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka w 2017 roku
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-06 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego
Dodano: 2016-06-28 - Zimowe utrzymanie dróg będących we władaniu Gminy Walim w sezonie zimowym 2016 - 2017
Dodano: 2016-05-24 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Jaworze, w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-05-17