Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
  • Data zamieszczenia: 2011-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Głogowska 7 7
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowa w sezonie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w okresie zimowym 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 na terenie Gminy Jerzmanowa polegających usługach: - płużenia samochodem (pługo-piaskarka), - płużenia ciągnikiem z lemieszem lub sprzętem o równoważnym zastosowaniu, - jednoczesnego płużenia z posypywaniem samochodem (pługo - piaskarką), - jednoczesnego płużenia z posypywaniem ciągnikiem z lemieszem i rozrzutnikiem na piasek lub sprzętem o równoważnym zastosowaniu, - zwalczania śliskości przy pomocy pługo - solarki, - odśnieżania i posypywania chodników, - usługi pozimowego sprzątania dróg z zalegającego piasku. Wskazanie lokalizacji odśnieżania będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzone niezgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będą odrzucone. 3. Wykonawca deklarując w ofercie wolę wykonania usług zgodnie z SIWZ, akceptuje je i oświadcza, że nie będzie żądał zapłaty za wykonane czynności wynikające ze SIWZ, a nie uwzględnione i nie wycenione w ofercie. 4. Założenia: 4.1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usług. 4.2 Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za usługi niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 4.3 Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). 4.4 Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy za pomocą sprzętu i materiałów Wykonawcy, przy czym wykorzystywane przez Wykonawcę materiały będą zgodne z wymaganiami ochrony środowiska, a środki techniczne (pojazdy i sprzęt) wykorzystywane do realizowania przedmiotu zamówienia, będą oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami - za co Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 4.5 Wykonawca zapewnia materiały i maszyny niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, eksploatacja maszyn obciąża Wykonawcę. 4.6 Zamawiający ponosi jedynie koszty rzeczywistej pracy sprzętu związanego z zimowym utrzymaniem dróg (w koszt usługi nie wlicza się kosztu dojazdu). 4.7 Wykonawca przedmiotowego zamówienia będzie zaopatrywał się sam w środki do zwalczania śliskości zimowej. 4.8 Składowanie materiałów służących zimowemu utrzymaniu dróg leży po stronie Wykonawcy i wliczone jest w koszt usługi. 4.9 Zamawiający decyduje o rozpoczęciu usługi i wskazuje jej rodzaj i zakres. 4.10 Wykonawca zapewni gotowość do wykonania usługi w ciągu 1 godziny od zawiadomienia Zamawiającego. 4.11 Usługa odśnieżania i posypywania chodników odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego oraz wytyczeniu miejsca i odcinka usługi. 4.12 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 4.13 Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie pracy ciągłej (24 godziny na dobę). 4.14 Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności wykonywania przedmiotu zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych. 4.15 Wskazanie lokalizacji odśnieżania będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy. 4.16 W przypadku wystąpienia trudnych warunków drogowych przy braku możliwości kontaktu z Zamawiającym, Wykonawca może przystąpić do wykonania usług na głównych drogach gminnych. 4.17 Wykonawca zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego telefonicznie każdego dnia w godzinach pracy urzędu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt) z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę święta meldunek należy podać następnego dnia roboczego. 4.18 Zamawiający wyznacza termin rozpoczęcia pozimowego sprzątania. 4.19 Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane z jego winy oraz z winy osób, którymi posługuje się przy wykonywaniu niniejszej umowy, w szczególności dotyczy wyrządzonych szkód w infrastrukturze. 4.20 Wykonawca w trakcie wykonywania usługi ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych usług. 4.21 Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na potrzeby złożenia prawidłowej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 04.10.2011r. do godz. 8:30. 3. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 4. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 04.10.2011r. do godz. 8:30. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu. 8. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w wyznaczonym terminie tj. do dnia 04.10.2011r. do godz. 8:30 do pokoju nr 7 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 9. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji, to z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 11. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowoduje to jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli takie zabezpieczenie było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 19. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 20. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/njerzmanowa/site/pl/zam_pow_14/show.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach