Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2019/2020”

Gmina Głuszyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-340 Głuszyca, Grunwaldzka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8459479, , fax. 748 456 339
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
    Grunwaldzka 55
    58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8459479, , fax. 748 456 339
    REGON: 89071824800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gluszyca.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2019/2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2019/2020. 3.2 Zakres zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg to: • likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury); • utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; • zapewnienie materiałów uszorstniających i soli; • pełnienie całodobowych dyżurów 3.3 Zimowe utrzymanie dróg w Obwodzie I - obejmuje: ul. Zielona, ul. Graniczna dojazd do posesji, Cmentarna – przy posterunku Policji, Cmentarna – zjazd z ul. Kłodzkiej pomiędzy budynkami 7 - 11, Kłodzka – dojazd do budynków, Polna, Grunwaldzka – dojazd do budynków, Grunwaldzka – parking przy Urzędzie Miejskim, Leśna, Dolna, Wysoka, Plac Targowy, Parking przy punkcie Totalizatora Sportowego, Włókniarzy, Częstochowska, Dąbrowskiego, Górna, Przemysłowa, Niecała, Bohaterów Getta, Bohaterów Getta – dojazd do budynków 28-30, Parkowa, Grunwaldzka – dojazd do budynki 22A (przychodnie). Ogółem 10 265 mb 1.2. 3.4 Zimowe utrzymanie dróg w Obwodzie II - obejmuje: ul. Górnośląska, Mazurska, Pomorska, Sienkiewicza – przy zabudowie szeregowej, Sienkiewicza – dojazd do budynku nr 31, Sienkiewicza – dojazd do budynków 22-24, Sienkiewicza plac przed Sz. P. nr 2 oraz plac IiR.271.3.21.2018 4 parkingowy; Zdrojowa, Turystyczna dojazd do posesji, Ogrodowa, 11-go Listopada, Piastowska, Łącznik Kolejowa – Piastowska, ul. Górska, Lipowa, Warszawska + nowa zabudowa mieszkaniowa, Lawendowa, Tulipanowa, Pionierów + droga dojazdowa do garaży, Łukasiewicza, Sudecka – Łomnica Granna droga do budynku nr 37, Sudecka – Łomnica dojazdy do posesji , Sudecka – dojazd do budynków 2p, 2r, 2s i łącznik Wiejska – dojazd do budynku 43a, ul. Jeżynowa Ogółem 13 988 mb 1.3. 3.5 Zimowe utrzymanie dróg w Obwodzie III - obejmuje: ul. Gdańska, Sierpnica droga na Osówkę, Kościuszki – dojazd do budynków nr 3, 7, 9, 11, Kościuszki – dojazd do budynków 15a do 21, Grunwaldzka – plac postojowy przy bud. 77, Pamięci Narodowej – droga do budynku nr 3b, Świerkowa – dojazd do budynku 28, Świerkowa – dojazd do budynku 32, ul. Pamięci Narodowej 24, ul. Świerkowa 51, 51a,54. Ogółem 6.050 mb 3.6 Szczegółowy wykaz Obwodów do zimowego utrzymania dróg (wraz ze wskazanymi dojazdami do posesji) zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3.7 Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zaleca się aby każdy z Wykonawców zapoznał się i ewentualnie sprawdził poszczególne obwody, w których wyszczególnione są drogi – ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania, 2) drogi muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych, do godz. 7:00 oraz w ciągu dnia, czyli na bieżąco, aby gromadzący się na jezdni śnieg lub błoto pośniegowe nie powodowały trudności w poruszaniu się po drogach, 3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował bazą magazynowo – transportową w pobliżu gminy Głuszyca, aby nie dopuścić do sytuacji niewykonania usługi (brak wykonania usługi, opóźnienia itp.) 4) czas pracy sprzętu potwierdza się codziennie na kartach drogowych, w raporcie dziennym lub na innych dokumentach Wykonawcy, 5) drogi mają być na bieżąco posypywane w celu likwidowania śliskości lub gołoledzi. Materiał na posypywanie dróg (piasek, sól, materiał uszorstniający) Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie. Mieszanka soli i piasku służąca do posypywania dróg powinna być przygotowana w proporcji: mieszanka piasku z 20% dodatkiem soli (NaCl). 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania usług, polegającej na kontroli grubości pozostawionego śniegu na jezdni, szerokości odśnieżania, ilości rozsypanych środków oraz szerokości i długości odcinków posypanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie. 7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdy obwód oddzielnie. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub wszystkich części zamówienia. Liczba części: 3. Z uwagi na to, że wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych dla Obwodów I, II i III ma się odbywać w tym samym terminie i godzinach, Wykonawcy składający oferty na więcej niż 1 część zamówienia muszą udokumentować, że dysponują potencjałem technicznym dla każdej części oddzielnie 3.8 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (dotyczy wszystkich części zamówienia) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących przedmiot zamówienia w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie obsługi sprzętu do odśnieżania 3.9 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia. Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących przedmiot zamówienia w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, liczbę tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.9.2 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Projekcie umowy – załącznik nr 3 do SIWZ .Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia. . 3.10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3.12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 3.13. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Głuszyca reprezentowana przez Burmistrza Miasta Głuszycy z siedzibą ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Głuszyca jest Pan Kacper Lepiocha – kontakt: iod@eduodo.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ: ppkt 1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.9. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.10. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.11. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach