Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Czarny Dunajec w sezonie zimowym 2011-2012

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2012-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Czarny Dunajec w sezonie zimowym 2011-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Czarny Dunajec w sezonie zimowym 2012/2013. Zamawiający dokonał podziału całości zamówienia na 15 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanu utrzymania drogi oraz wymaganego sprzętu określony został w załączniku nr 9 do SIWZ 3. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie możliwość dokonania komisyjnego przeglądu sprzętu wykazanego w ofercie przetargowej, przewidzianego do świadczenia usługi zimowego utrzymania dróg. 4. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 7. Wykonawca wybrany w ramach niniejszego przetargu, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia oraz na czas jego realizacji. Z dokumentu ma wynikać, iż pokryte zostaną wszelkie ewentualne koszty szkód wyrządzonych na rzecz Zamawiającego oraz osób trzecich, powstałe z winy Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia (uszkodzenie studzienek w drogach, uszkodzenie ogrodzeń, uszkodzenie elementów poziomego i pionowego oznakowania drogowego, uszkodzenie elementów infrastruktury drogowej, uszkodzenie lub zanieczyszczenie prywatnych posesji itp.) . Zamawiający wymaga by suma gwarantowana ubezpieczenia z tytułu zimowego utrzymania dróg gminnych wynosiła co najmniej 50 000,00 PLN - na daną miejscowość.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę (na całość zamówienia), wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w łącznej wysokości - 14 200,00 PLN W przypadku składnia ofert/ty częściowej, wysokość wpłaty wadium należy przyjąć: Część 1: 800,00 PLN Część 2: 1 500,00 PLN Część 3: 1 500,00 PLN Część 4: 2 500,00 PLN Część 5: 150,00 PLN Część 6: 200,00 PLN Część 7: 1 500,00 PLN Część 8: 800,00 PLN Część 9: 600,00 PLN Część 10: 450,00 PLN Część 11: 1 500,00 PLN Część 12: 1 000,00 PLN Część 13: 900,00 PLN Część 14: 300,00 PLN Część 15: 500,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 50 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach