Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Chojnice w okresie zimowym 2013 - 2014

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3972129 , fax. 052 3973559
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia 56a 56a
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3972129, fax. 052 3973559
    REGON: 09235126800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Chojnice w okresie zimowym 2013 - 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych polegających na odśnieżaniu nawierzchni pługami i zwalczaniu śliskości zimowej przez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących usług o szacowanej ilości: 2.1 mechaniczne odśnieżanie jezdni za pomocą pługów - 500 km 2.2 mechaniczne posypywanie jezdni chlorkiem sodu z solarki wraz z kosztem soli i załadunkiem materiału - 200 km 2.3 mechaniczne posypywanie jezdni wodnym roztworem (sól i mieszanka płynna) z solarki wraz z kosztem materiałów i ich załadunkiem - 100 km 2.4 mechaniczne posypywanie dróg mieszanką piaskowo - solną o stężeniu 20 % wraz z kosztem materiałów - 50 km 2.5 załadunek i wywóz śniegu - 300 m3. 3. Załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych - wyłącznie na polecenie Zamawiającego. 4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny i w formie faxu. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności. 5. Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg: 5.1 likwidacja śliskości zimowej: a) na ulicach i drogach gminnych na terenie Gminy Chojnice śliskość zimowa będzie likwidowana w zależności od warunków atmosferycznych mieszanką piasku i soli, solą i solanką . Zużycie soli 10 - 20 g/m2. Zakładana szerokość posypywania 80% szerokości jezdni. Przy temperaturze poniżej - 6 °C - mieszanka piasku i soli w ilości 25- 150 g/m2 5.2 odśnieżanie dróg: a) na drogach gminnych odśnieżanie odbywać się będzie za pomocą pługów. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi. W wale formowanym przy krawężniku należy wykonać przerwy w miejscach przejść dla pieszych. Zakładana prędkość przy odśnieżaniu nie powinna przekraczać 10 - 15 km/h, podczas intensywnych opadów prędkość można zwiększyć do 15 - 20 km/h. 6. Wszystkie pojazdy powinny być wyposażone w telefon komórkowy lub CB. Koszty utrzymania oraz instalacji ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązany jest śledzić na bieżąco prognozę pogody dla gminy Chojnice. 8. W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisy BHP, oraz przepisy wynikające z Kodeksu ruchu drogowego. Pracownicy wykonujący prace w terenie muszą posiadać odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy wykonującej prace. 9. Długość dróg objętych zimowym utrzymaniem zgodnie z wykazem ulic - 11,80 km (załącznik nr 1 do umowy). 10. Ciągi ulic muszą być przygotowane użytkowo w ciągu całej doby, przejezdność należy uzyskać w ciągu 3 godzin po ustaniu opadów. 11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usługi, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno - techniczne. 12. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania usług. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania wybrany Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 13. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Urzędu Gminy w Chojnicach. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac określonych w umowie, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach