Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gm. Chojnice w okresie zimowym 2009 - 2010

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3972129 , fax. 052 3973559
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia 56a 56a
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3972129, fax. 052 3973559
    REGON: 09235126800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gm. Chojnice w okresie zimowym 2009 - 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych polegających na odśnieżaniu nawierzchni pługami i zwalczaniu śliskości zimowej przez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. Łączna ilość dróg do odśnieżania : ok. 5,65 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są: 1.spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie, innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.zagwarantować na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających na terenie miasta Chojnice 4.wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 5.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7.dysponować min. 6 pracownikami, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową 8.dysponować następującym potencjałem technicznym : nośniki z solarką P-1 i pługiem jednostronnym -2 szt nośnik z solarką NIDO -1 szt nośniki (8-10 Mg ) z pługami jedno lub dwustronnymi -2 szt ładowarka -1 szt samochód samowyładowczy -1 szt Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4) 4.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Pisemne oświadczenie deklarujące przedłużenie ubezpieczenia do dnia zakończenia umowy - wykonawca sporządza samodzielnie. 6.Ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 7.Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SIWZ Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 8.Oświadczenie, że wykonawca będzie posiadał własny lub dzierżawiony teren do magazynowania materiałów uszorstniających - wykonawca sporządza samodzielnie. 9.Oświadczenie o ilości pracowników, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową - wykonawca sporządza samodzielnie. 10.Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy, który będzie przeznaczony do prowadzenia akcji zimowej - wykonawca sporządza samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminachojnice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach