Gmina Chojnice ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3972129 , fax. 052 3973559
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
ul. 31 Stycznia 56a 56a
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3972129, fax. 052 3973559
REGON: 09235126800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gm. Chojnice w okresie zimowym 2009 - 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych polegających na odśnieżaniu nawierzchni pługami i zwalczaniu śliskości zimowej przez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. Łączna ilość dróg do odśnieżania : ok. 5,65 km - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są: 1.spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie, innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.zagwarantować na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających na terenie miasta Chojnice 4.wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 5.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7.dysponować min. 6 pracownikami, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową 8.dysponować następującym potencjałem technicznym : nośniki z solarką P-1 i pługiem jednostronnym -2 szt nośnik z solarką NIDO -1 szt nośniki (8-10 Mg ) z pługami jedno lub dwustronnymi -2 szt ładowarka -1 szt samochód samowyładowczy -1 szt Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4) 4.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Pisemne oświadczenie deklarujące przedłużenie ubezpieczenia do dnia zakończenia umowy - wykonawca sporządza samodzielnie. 6.Ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 7.Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SIWZ Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 8.Oświadczenie, że wykonawca będzie posiadał własny lub dzierżawiony teren do magazynowania materiałów uszorstniających - wykonawca sporządza samodzielnie. 9.Oświadczenie o ilości pracowników, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową - wykonawca sporządza samodzielnie. 10.Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy, który będzie przeznaczony do prowadzenia akcji zimowej - wykonawca sporządza samodzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminachojnice.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czarnówku odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, które powstają w granicach administracyjnych gminy Linia, w 2017 r.
Dodano: 2016-07-19 - Usługa melioracyjna - konserwacja rowów otwartych systemu odwodnienia terenu lotniska w Królewie Malborskim dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego i Jednostki Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański.
Dodano: 2016-07-06 - Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, sieci kanalizacyjnych i deszczowych wraz z wpustami ulicznymi oraz odbiorem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów powstałych w wyniku świadczenia tej usługi a także dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia
Dodano: 2016-06-10 - Usługa wywozu podczyszczonych ścieków przemysłowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-04 - Usługi Transportowe - wywóz nieczystości z terenów zielonych w Chojnicach do dnia 31 grudnia 2016
Dodano: 2015-12-17 - Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach do dnia 31 grudnia 2017
Dodano: 2015-12-11 - Użyczenie pojemników i kontenerów przeznaczonych do składowania nieczystości stałych na terenie miasta Wejherowa i Gościcina wraz z ich odbiorem i wywozem oraz dzierżawa pojemników na odpady komunalne składowane na posesjach zarządzanych przez WZNK
Dodano: 2015-12-07 - Utrzymanie czystości w budynku oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego Leśnik w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
Dodano: 2015-11-16 - Wywóz odpadów komunalnych, innych niż niebezpieczne oraz niebezpiecznych, wraz z ich zagospodarowaniem
Dodano: 2015-11-13 - Odbiór i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czarnówku odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, które powstają w granicach administracyjnych gminy Linia, w 2016 r.
Dodano: 2015-10-27