Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2012/2013

Gmina Grodziczno ogłasza przetarg

  • Adres: 13-324 Grodziczno, Grodziczno 17A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4729126 , fax. 056 4729106
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
    Grodziczno 17A 17A
    13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4729126, fax. 056 4729106
    REGON: 87714202530000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2012/2013, związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Grodziczno w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, polegające na odśnieżaniu dróg przy użyciu specjalistycznego sprzętu. 2.2. Łączna długość dróg gminnych i wewnętrznych przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012/2013 wynosi 269 km, wg podziału na części zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ. 2.3. Ilość godzin zimowego utrzymania dróg w poszczególnych rejonach w sezonie zimowym 2012/2013 będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Szacunkowy czas odśnieżania w poszczególnych rejonach w sezonie zimowym 2012/2013 wynosi 645 godzin , wg podziału na części zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ. 2.4. Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie Zamawiającego, na poszczególne części, a w nich odcinki dróg. 2.5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę objętą niniejszym zamówieniem pojazdami: 2.6.1. Dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005r. Dz. U. Nr 108, poz.908 z późniejszymi zmianami), 2.6.2. Spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz.262 z późniejszymi zmianami), 2.6.3. Prowadzonymi przez kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania, o których mowa w Prawie o ruchu drogowym, 2.6.4. Wysyłającymi podczas prac na drogach związanych z realizacją niniejszego zamówienia żółte sygnały błyskowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2.7. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w każdej chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drogach. 2.8. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: 2.8.1. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 2.8.2. Rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6.00 rano, a zakończenie nie później niż po 3 godzinie po zakończeniu opadu. 2.8.3. poszczególne części musza być odśnieżone minimum w czasie 4 godz. od ustania opadów śniegu dla dróg gminnych i 10 godz. dla dróg wewnętrznych. 2.9. W zależności od potrzeb sprzęt przeznaczony do odśnieżania danej części może być przesunięty na inna część. 2.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 2.12. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach