Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym od dnia 01.11.2009 do dnia 31.12.2010

Gmina Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6123361 w. 26 , fax. 014 6119922
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 26 26
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6123361 w. 26, fax. 014 6119922
    REGON: 00053217400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym od dnia 01.11.2009 do dnia 31.12.2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg polegające na odśnieżaniu całej szerokości drogi w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w celu utrzymania przejezdności drogi- natychmiastowe interwencje pod warunkiem, iż konieczność ich wykonania będzie konsultowana z wyznaczonymi osobami, oraz zwalczanie śliskości - gołoledzi materiałem przeciwpoślizgowym dopuszczonym do stosowania . 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna oraz wykaz rejonów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych , 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych tzn. którzy posiadają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem potwierdzoną odpowiednimi dokumentami, 2. W przypadku wspólnego ubiegania się oferentów o zamówienie publiczne: Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie określonych w ust.1 niniejszego rozdziału warunków odrębnie przez każdego z wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Potencjał techniczny - wykaz sprzętu i urządzeń (własny, dzierżawiony, wynajęty. Polisę ubezpieczeniową na roboty objęte zakresem umowy, którą wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-3 Prawa Zamówień Publicznych. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych art. 24 Prawa Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników , o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców, upoważniając jednego z wykonawców do reprezentowania pozostałych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach