Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6406303 , fax. 055 6406300
- Data zamieszczenia: 2012-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39 39
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 055 6406303, fax. 055 6406300
REGON: 00052897100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. utrzymanie w sezonie zimowym 2012/2013, 2013/2014 dróg gminnych i wewnętrznych o łącznej długości ok. 150 km parkingów, chodników, ścieżek pieszo rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do projektu umowy poprzez: 1.1 utrzymywanie ich w standardzie IV 1.2 likwidację gołoledzi bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez zastosowanie materiałów szorstkich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.(Dz. U. nr 230, poz 1960z 2005r z późn. zm.) 1.3 interwencyjne odśnieżanie i posypywanie dróg, chodników i parkingów nie wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do projektu umowy na polecenie Zamawiającego ( V standard odśnieżania) 1.4 Wykonawca zabezpieczy materiały do realizacji zamówienia we własnym zakresie. Użyte materiały będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. ( Dz. U. nr 230, poz. 1960 z 2005r. z późn. zm.) 1.5 Wykonawca będzie prowadził prace w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, tak by zachowany został właściwy standard utrzymania dróg, oraz na każdorazowe polecenie Zamawiającego. 1.6 Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżurów przy uwzględnieniu następujących warunków: a) dostępność telefoniczna, internetowa b) prowadzenie dokumentacji pracy sprzętu c) składanie meldunków do Urzędu Miasta i Gminy Sztum z częstotliwością żądaną przez Zamawiającego 1.7 Wykonawca zobowiązuje się zapewnić nadzór nad wykonywanymi usługami przez wskazanego pracownika. 1.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania w trakcie realizacji zadania (z odpowiednim wyprzedzeniem) kolejności wykonania zadań na poszczególnych drogach. 1.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmniejszenia zakresu prac przewidzianych do wykonania jeżeli uzna, że ich wykonanie jest zbędne. W przypadku zmniejszonego zakresu robót niż wskazany w ofercie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części robót. 1.10. Za jakość wykonanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca. 1.11. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby od dnia podpisania niniejszej umowy mógł być gotowy do użycia w ciągu godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. 2. Zasady usuwania śliskości: 2.1 jezdnia posypana na dojazdach do skrzyżowań z drogami krajowymi, powiatowymi, wojewódzkimi oraz w obrębie skrzyżowań z innymi drogami gminnymi i wewnętrznymi 2.2 na ostrych zakrętach (oraz zakrętach oznakowanych tablicami U-3a, U-3b, U-3c , U-3d lub znakami bądź tablicami ostrzegawczymi) 2.3 na odcinkach dróg o istotnym nachyleniu (>6%) 2.4 na odcinkach dróg przecinających rzeki, cieki , zbiorniki wodne ,obiekty mostowe,(mosty, przepusty),trakcje kolejowe i bezpośrednio do nich przylegające. 2.5 O konieczności rozpoczęcia lub realizacji usługi decyduje Zamawiający, który telefonicznie zleca wyjazd gdy warunki pogodowe kwalifikują się do rozpoczęcia usługi. 2.6 Zamawiający ma prawo do wstrzymania prac lub nakazania podjęcia pracy w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych osobno dla każdego zadania. 2.7 Wykonawca przed każdorazowym rozpoczęciem usługi zobowiązany jest telefonicznie skonsultować jej zasadność z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy (7:30 - 15:30), gdzie wyznacza się telefony do kontaktu : 55 640 63 49 , 55 640 63 14 , 55 640 63 15 . Po godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy , w dni wolne od pracy i uzasadnionych przypadkach, jeśli warunki pogodowe spowodują taką konieczność Wykonawca może samodzielnie podjąć decyzję o uruchomieniu usługi. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałej sytuacji odpowiedniego upoważnionego pracownika zamawiającego - najpóźniej do 8:30 następnego dnia. Jeżeli Zamawiający wstrzymał realizację usługi oraz nie występują opady śniegu ani oblodzenia ale pojawiają się jedynie lokalne zaspy śnieżne będące wynikiem nawiewania zalegającego na polach śniegu lub oblodzenia, Zamawiający ma prawo zlecić jednorazowy wyjazd na poszczególne drogi. Wykonawca może odstąpić od posypywania jezdni podczas intensywnych opadów śniegu. Jednak po osłabieniu lub ustaniu opadów powinien niezwłocznie podjąć przerwaną czynność. 2.8 Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych tak, by zachowany został właściwy standard utrzymania dróg. 2.9 Wykonawca w czasie świadczenia usługi zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określono w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów oraz chodników przy drogach powiatowych w sezonie 2016-2017
Dodano: 2016-07-26 - Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2016/2017.
Dodano: 2016-04-20 - Wywóz śniegu z terenu Gminy Miasta Gdyni.
Dodano: 2016-01-26 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-01-18 - Wywóz śniegu z terenu Gminy Miasta Gdyni
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2015-12-30 - usługę usuwania sopli z okapów budynków gminnych oraz odśnieżania dachów i usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2016 r.
Dodano: 2015-12-24 - sygn. akt 60/B/PC/2015 Odśnieżanie ścieżek oraz śluz rowerowych na terenie Miasta Gdańska
Dodano: 2015-12-16 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017
Dodano: 2015-12-10