Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6406303 , fax. 055 6406300
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 6406303, fax. 055 6406300
    REGON: 00052897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zimowe odśnieżanie dróg są to czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami atmosferycznymi jak: opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości zimowej jezdni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 2.1 utrzymanie w sezonie zimowym 2011/2012 dróg gminnych i wewnętrznych, parkingów, chodników, ścieżek pieszo rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 o łącznej długości ok. 57 km do wniosku poprzez: 2.2 utrzymywanie ich w standardzie IV 2.3 likwidację gołoledzi bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez zastosowanie materiałów uszarstniających zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 2.4 interwencyjne odśnieżanie i posypywanie dróg, chodników i parkingów nie wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 na polecenie Zamawiającego ( V standard odśnieżania) 3.Warunki: 3.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmniejszenia zakresu prac przewidzianych do wykonania jeżeli uzna, że ich wykonanie jest zbędne. 3.2. Za jakość wykonanych robót odpowiedzialny jest wykonawca. 3.3.Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby od dnia podpisania umowy mógł być gotowy do użycia w ciągu godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. 4. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżurów przy uwzględnieniu następujących warunków: 4.1 dostępność telefoniczna 4.2 prowadzenie dokumentacji pracy sprzętu - zgodnie z załącznikiem nr 3 4.3 składanie meldunków do Urzędu Miasta i Gminy Sztum z częstotliwością żądaną przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu 5. Zasady usuwania śliskości: 5.1 jezdnia posypana na dojazdach do skrzyżowań z drogami powiatowymi, wojewódzkimi oraz w obrębie skrzyżowań z innymi drogami gminnymi 5.2 na ostrych zakrętach (oraz zakrętach oznakowanych tablicami U-3a, U-3b, U-3c , U-3d lub znakami bądź tablicami ostrzegawczymi) 5.3 na odcinkach dróg o istotnym nachyleniu (>6%) 5.4 na odcinkach dróg przecinających rzeki, cieki i zbiorniki wodne (mosty, przepusty) i bezpośrednio do nich przylegających 6. O konieczności rozpoczęcia lub realizacji usługi decyduje Zamawiający, który telefonicznie zleca wyjazd gdy warunki pogodowe kwalifikują się do rozpoczęcia usługi. 7. Zamawiający ma prawo do wstrzymania prac lub nakazania podjęcia pracy w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych osobno dla każdego zadania. 8.W przypadku wystąpienia gołoledzi na całej drodze decyzja o posypaniu całych odcinków dróg należeć będzie do Zamawiającego (lub upoważnionego pracownika Zamawiającego) pod rygorem jej niezaliczenia. 9. Wykonawca przed każdorazowym rozpoczęciem usługi zobowiązany jest telefonicznie skonsultować jej zasadność z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Gminy (7:30 - 15:30). Po godzinach pracy Urzędu Gminy , w dni wolne od pracy i uzasadnionych przypadkach, jeśli warunki pogodowe spowodują taką konieczność Wykonawca może samodzielnie podjąć decyzję o uruchomieniu usługi. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałej sytuacji odpowiedniego upoważnionego pracownika zamawiającego - najpóźniej do 8:30 następnego dnia. Jeżeli Zamawiający wstrzymał realizację usługi oraz nie występują opady śniegu ani oblodzenia ale pojawiają się jedynie lokalne zaspy śnieżne będące wynikiem nawiewania zalegającego na polach śniegu lub oblodzenia, Zamawiający ma prawo zlecić jednorazowy wyjazd na poszczególne drogi. Wykonawca może odstąpić od posypywania jezdni podczas intensywnych opadów śniegu. Jednak po osłabieniu lub ustaniu opadów powinien niezwłocznie podjąć przerwaną czynność. 10. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych tak, by zachowany został właściwy standard utrzymania dróg, oraz w ciągu godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia kolejności wykonywania usług na poszczególnych drogach. 12.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określono w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ 13 Ilości poszczególnych usług podano w formularzu ofertowym. 14. W zależności od występujących warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć i zmian ilości pomiędzy poszczególnymi kategoriami usług wymienionych w formularzu ofertowym jednak wartość wszystkich zrealizowanych usług nie może przekroczyć wartości umowy brutto ustalonej na podstawie ceny wybranej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2.Ustala się wadium w wysokości: 5.700,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach