Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
- Data zamieszczenia: 2015-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
al. Pałacowa 1 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Kobierzyce w sezonie 2015 - 2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych (ok. 115 km) i powiatowych (ok. 55 km) sprzętem mechanicznym na terenie Gminy Kobierzyce. Szczegółowy opis standardu zimowego utrzymania dróg zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz dróg gminnych i powiatowych opisany jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 2.Wykonawca powinien posiadać wystarczającą ilość pojazdów przystosowanych do odśnieżania, usuwania oblodzeń dróg w celu zapewnienia ciągłości prac związanych ze świadczeniem usług odśnieżania, minimalne wymagania to: 3 zestawy: ciągnik oraz pług, dodatkowo oprócz powyżej wyszczególnionych zestawów 4 zestawy: ciągnik oraz pług i rozrzutnik, ładowarka 3.Mieszanka soli z piaskiem płukanym (jako produkt gotowy dostępny na rynku, fabrycznie przygotowana mieszanka ) powinna mieć proporcję: 4%-soli, 96%-piasku. 4.Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dyspozytora na terenie Gminy, który oceniać będzie potrzebę realizacji utrzymania zimowego dróg oraz kierować odpowiednią ilość sprzętu celem wykonania usługi. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, że podjęcie realizacji zimowego utrzymania dróg jest nieuzasadnione jest uprawniony do wydania dyspozycji o odwołaniu wykonania usługi we wskazanym zakresie z niezwłocznym powiadomieniem Wykonawcy emailem i telefonicznie. 5. Każdorazowe Wykonanie poszczególnych czynności powinno zostać potwierdzone poprzez: -wysłanie informacji SMS na telefon alarmowy Gminy Kobierzyce, tj. Nr 602-72-77-48 z podaniem godziny wyjazdu, oraz rodzaju sprzętu przewidzianego dla realizacji prawidłowego utrzymania stanu dróg a następnie sms z godziną powrotu, jeśli czynności prowadzone są poza godz. pracy (przed godz. 7.30 i po godz. 15.30) pracownika urzędu odpowiedzialnego za realizację umowy. -wysłanie informacji e-mailem na adres: jnajmrodzka@ugk.pl z podaniem godziny wyjazdu, oraz rodzaju sprzętu przewidzianego dla realizacji prawidłowego utrzymania stanu dróg a następnie sms z godziną powrotu jeśli czynności prowadzone są w godzinach pracy pracownika (od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30) urzędu odpowiedzialnego za realizacje umowy. 6.Poza obowiązkami Wykonawcy określonymi w ust. 4 i 5 Wykonawca ma także obowiązek wykonywać ewentualne zlecenia realizacji utrzymania zimowego dróg przez Zamawiającego na jego dyspozycję. Możliwość wydawania dyspozycji przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku oceny potrzeby realizacji zimowego utrzymania dróg. 7.Wykonawca na własny koszt zabezpieczy miejsce, w którym składowany będzie sprzęt, mieszanka piasku i soli do posypywania dróg w ilości zapewniającej ciągłość prac. 8.Wykonawca na własny koszt zapewni ciągłość dostaw mieszanki piasku i soli do posypywania dróg, oraz każdorazowy jej załadunek na piaskarki. 9.Należy uwzględnić, że za priorytetowe traktowane są drogi dojazdowe do szkół rozmieszczonych na terenie Gminy w miejscowościach: Bielany Wrocławskie, Tyniec Mały, Kobierzyce, Pustków Żurawski oraz Pustków Wilczkowski oraz trasy komunikacji zbiorowej, funkcjonujących w ramach Kobierzyckiej komunikacji gminnej. 10.Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu odczytów wskazanych przez monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania posiadanego przez Wykonawcę m.in. potencjału sprzętowego przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego. 11.Za usługę przygotowania sprzętu w czasie poprzedzającym wyjazd w teren wynagrodzenie będzie wynosiło równowartość jednej r-g pracy danego sprzętu według stawek określonych dla danego sprzętu. Wynagrodzenie będzie przysługiwało raz na dobę dla każdego sprzętu świadczącego usługę w danej dobie, przy czym nie dopuszcza się świadczenia usługi zamiennie różnymi egzemplarzami sprzętu tego samego rodzaju, gdy brak jest potrzeby ich jednoczesnej pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę) za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną za zgodność kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 obejmujące obszar działania Obwodu Drogowego w Sulimowie oraz Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - Zakup kruszywa naturalnego wraz z dostawą na bazy do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na 3 zadania. CPV 90.62.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój, w latach 2016-2018
Dodano: 2016-07-26 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych transportu rolnego na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka w 2017 roku
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-06 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego
Dodano: 2016-06-28 - Zimowe utrzymanie dróg będących we władaniu Gminy Walim w sezonie zimowym 2016 - 2017
Dodano: 2016-05-24 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Jaworze, w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-05-17