Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4275424 , fax. 087 4275401
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3 3
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4275424, fax. 087 4275401
    REGON: 79067130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i chodników na terenie gminy Węgorzewo z podziałem na części. 1. Część I - Rejon I w ilości szacunkowej- odśnieżanie dróg - 40 h, - odśnieżanie chodników i ścieżki rowerowej - 40 h, - posypywanie jezdni 20 % mieszanką solno- piaskową - 80 h, - posypywanie chodników i ścieżki rowerowej piaskiem - 70 h. 2. Część II - Rejon II w ilości szacunkowej odśnieżanie dróg - 350 h, 3. Część III - Rejon III w ilości szacunkowej odśnieżanie dróg - 155 h, 4. Część IV - Rejon IV w ilości szacunkowej odśnieżanie dróg - 100 h, 5. Część V - Rejon V w ilości szacunkowej za odśnieżanie dróg - 110 h. 2. Powyższe ilości godzin są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej ilości poszczególnych usług , lub zwiększenia ilości w ramach zamówień uzupełniających w zależności od bieżących potrzeb. 3.Przewidywane ilości godzin poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego Zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, w przypadku zlecenia mniejszej ilości poszczególnych usług. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym. 5. Przez zimowe utrzymanie rozumie się usługi w zakresie odśnieżania i usuwania oblodzenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w STW i OR /zał. Nr 4 siwz/ 7. Podział Gminy na poszczególne rejony od I - V przedstawia mapka /załącznik Nr 5 siwz/. Uwaga: Zamawiający będzie każdorazowo zlecał odcinki dróg do odśnieżania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy .Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium w wysokości: a/ Część I - 1 400,00 zł. /słownie złotych: jeden tysiąc czterysta/, b/ Część II - 1 370, 00 zł. /słownie złotych: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt/, c/ Część III - 600,00 zł. /słownie złotych: sześćset /, d/ Część IV - 390, 00 zł. / słownie złotych: trzysta dziewięćdziesiąt /, c/ Część V - 400,00 zł./ słownie złotych: czterysta
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1. posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 5. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tzn.: wykazał sprzęt lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zadania (wzór 2.4.) a) na Rejon I - solarkę lub piaskarkę oraz rozsiewacz zawieszany na lekkim ciągniku do jazdy po chodnikach i pług jedno lub dwuskrzydłowy zawieszany na ciągniku lub samochodzie, b) na Rejonach II - V - równiarkę drogową lub pług jedno lub dwuskrzydłowy zawieszany na ciągniku kołowym lub gąsienicowym o mocy ponad 70 KM. 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę minimum 50 000 PLN Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy na warunkach określonych w załączniku do siwz Nr 2 (wzór 2.2.) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) Wykaz sprzętu oferowanego do wykonania przedmiotu zamówienia (wzór 2.4.) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z wykazem ( wzór 2.4. ) . W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zadania (wzór 2.4.) 4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te składają wszyscy wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 6) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach