Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz ulic i placów na terenie gminy Tuchola

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, pl. Zamkowy 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 52 56 42 500 , fax. 052 3342138
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1 1
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0 52 56 42 500, fax. 052 3342138
    REGON: 00052350200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz ulic i placów na terenie gminy Tuchola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz ulic i placów na terenie gminy Tuchola (poza granicami administracyjnymi miasta) w sezonie 2012/13, 2013/2014 oraz 2014/2015. Do zakresu zamówienia zalicza się: - przygotowanie materiałów do usuwania śliskości, - usuwanie śniegu z dróg, ulic i placów, - likwidowanie śliskości zimowej przy pomocy środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Materiały do usuwania śliskości na drogach, ulicach i placach Rodzaje środków niechemicznych i chemicznych, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach, a także warunki ich stosowania określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960). Standardy zimowego utrzymania dróg Drogi gminne należy utrzymać w V, a drogi wewnętrzne w VI standardzie zimowego utrzymania dróg określonym w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych. Szczegółowy opis standardów zimowego utrzymania dróg zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca zapewnia: - pełną gotowość sprzętu - od dnia zawarcia umowy, - w razie potrzeby - całodobową pracę sprzętu, - sprzęt zastępczy - w razie awarii sprzętu Wykonawcy, - wyposażenie pracowników obsługujących sprzęt w telefony komórkowe. Nadzór i kontrola jakości usług. 1. Wykonawca dozoruje roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do jego reprezentowania wobec Zamawiającego w zakresie planowania i wykonania usług. 2. Kontrola obejmuje wizualne sprawdzenie zgodności wykonania usługi z ustalonym standardem na wszystkich drogach objętych akcją zimowego utrzymania o każdym czasie ustalonym przez Zamawiającego oraz kontrola pochodzenia materiałów stosowanych do usuwania śliskości (świadectwo dokonania zakupu). 3. Dokumenty podlegające kontroli: rejestr akcji zimowej na terenie sołectwa Fakturowanie wykonanych usług. Faktura zostanie zrealizowana przez Zamawiającego wyłącznie na podstawie załączonego do faktury rejestru akcji zimowej (wzór rejestru stanowi załącznik do umowy) potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa (pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg) wykonanego zakresu robót w danym miesiącu rozliczeniowym, w terminie 30 dni od daty złożenia faktury. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: 1. Sołectwo Legbąd 2. Sołectwo Rzepiczna 3. Sołectwo Klocek 4. Sołectwo Mała Komorza 5. Sołectwo Raciąż 6. Sołectwo Stobno 7. Sołectwo Białowieża 8. Sołectwo Kiełpin 9. Sołectwo Bladowo 10. Sołectwo Mały Mędromierz Dodatkowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach