Przetargi.pl
Oczyszczanie chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta Grudziądza

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. gen. Józefa Hallera 79
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 45 10 395 , fax. 0-56 45 10 395
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. gen. Józefa Hallera 79 79
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 45 10 395, fax. 0-56 45 10 395
    REGON: 34053433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta Grudziądza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Oczyszczanie chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta Grudziądza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ Oczyszczanie prowadzone jest przez cały rok, z wyróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego zgodnie z przyjętymi niżej standardami. Za okres letni uważa się okres od 1 kwietnia do 30 października. Pozostały okres traktowany jest jako okres zimowy. W czasie, gdy nie występują zimowe zjawiska pogodowe (m.in. opady śniegu, gołoledź) wykonawca obowiązany jest do czyszczenia powierzonego terenu jak w okresie letnim. Wykaz terenów objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1 do umowy 1. Oczyszczanie letnie oznacza dokładne ręczne zebranie i zamiatanie wszystkich występujących nieczystości, w szczególności papierów, folii, butelek, szkła, kapsli, niedopałków papierosów, odchodów zwierzęcych, piasku, gruzu, liści, kwiatostanów, aż do całkowitego ich usunięcia, z wywozem zebranych odpadów do miejsca unieszkodliwiania odpadów. Do wykonania w/w prac dopuszcza się stosowanie małych (chodnikowych) zamiatarek mechanicznych lub ciągników o masie całkowitej do 2 t. Pracownicy oczyszczający obszar Starego Miasta muszą być wyposażeni w wózki komunalne. Nie dopuszcza się zmniejszenia standardu oczyszczania w dniach wolnych od pracy oraz w święta lub w czasie niesprzyjających warunków zewnętrznych. Wyrastającą roślinność należy usuwać na bieżąco, w sposób powodujący pełne odkrycie obrzeża lub krawężnika. Dopuszcza się stosowanie herbicydów, po uprzednim uzgodnieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym. Po uschnięciu porost należy usunąć. Tereny przeznaczone do sprzątania raz w tygodniu i raz na dwa tygodnie powinny być uporządkowane do godziny 1400. Pozostałe tereny należy sprzątnąć do godz. 1000 w dni powszednie i do godz. 800 w sobotę i niedzielę. Zabrania się podrzucania nieczystości na tereny sąsiednie. Składowane w czasie sprzątania nieczystości należy usunąć tego samego dnia do godz. 1500. 2. Oczyszczanie zimowe prowadzone jest na utwardzonych powierzchniach chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektach inżynierskich. Odśnieżanie należy wykonywać ręcznie. Dopuszcza się użycie małych pługów (chodnikowych). Odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk powodujących gołoledź. W przypadku opadów nocnych odśnieżanie należy prowadzić w sposób umożliwiający bezpieczne dotarcie mieszkańców do pracy, szkół, obiektów użyteczności publicznej. Odśnieżanie i posypywanie wyłącznie piaskiem głównych ciągów komunikacyjnych należy wykonywać na bieżąco z pełnym zakończeniem czynności nie później niż do 2 godzin od ustania zjawisk atmosferycznych. Na pozostałych terenach czas zakończenia czynności odśnieżania i zapobieganiu śliskości do 6 godzin od momentu ustania opadów. Doczyszczanie pozimowe z piasku należy wykonać w terminie do 10 dni dla głównych ciągów komunikacyjnych i do 20 dni dla terenów pozostałych licząc od dnia ustąpienia warunków zimowych. Harmonogram pozimowego sprzątania należy uzgodnić z Zamawiającym. W dni wolne od pracy należy zabezpieczyć dyżury umożliwiające prowadzenie czynności odśnieżania bez zakłóceń. Wywóz zalegającego śniegu należy wykonywać w miarę potrzeb, zapewniający pełną drożność ciągów komunikacyjnych. Zabrania się zgarniania śniegu na jezdnię. Wykonawca zobowiązany jest śledzić na bieżąco prognozę pogody dla Grudziądza. 3. Wykonawca Zobowiązany jest do usuwania plakatów, reklam i ich pozostałości ze słupów oświetleniowych przez cały okres zamówienia oraz oczyszczania terenów przed i po uroczystościach patriotyczno - religijnych - na żądanie Zamawiającego. 4. W przypadku oczyszczania części powierzonego terenu przez inne osoby ( np. więźniów, bezrobotnych) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia drobnego sprzętu (miotły, szufelki, worki itp. ) oraz odbiór zgromadzonych nieczystości. 5. W przypadku wystąpienia na terenach objętych zamówieniem martwych zwierząt o fakcie należy niezwłocznie zawiadomić Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu lub Straż Miejską. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stanowisko dyspozytorskie czynne całą dobę prze 7 dni w tygodniu, wyposażone w telefon i fax. 7. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usług. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. 8. Pracownicy wykonujący prace w terenie muszą posiadać odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy wykonującej prace. 9. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać Zamawiającego na każde jego żądanie o zakresie wykonywanych prac w danym dniu. Powiadamianie odbywać się będzie w formie pisemnych raportów przesyłanych faxem lub mailem. 10. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac określonych w umowie, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli. 11. Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego zapewnić środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz w dniu odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. 12. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać następujący sprzęt: - ciągniki o masie całkowitej do 2 t lub małe zamiatarki chodnikowe wyposażone w szczotki do zamiatania i pługi - min. 2 szt. - wózki komunalne, wyposażone w niezbędny sprzęt do oczyszczania - min. 2 szt. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach