Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY LUZINO, CHODNIKÓW ( W TYM ŚCIEŻEK ROWEROWYCH) ORAZ PARKINGÓW NA TERENIE GMINY LUZINO W SEZONACH ZIMOWYCH: 2011/2012, 2012/2013

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY LUZINO, CHODNIKÓW ( W TYM ŚCIEŻEK ROWEROWYCH) ORAZ PARKINGÓW NA TERENIE GMINY LUZINO W SEZONACH ZIMOWYCH: 2011/2012, 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników ( w tym ścieżek rowerowych) oraz parkingów na terenie Gminy Luzino w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013. 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych, dróg będących w zarządzie Gminy Luzino, chodników ( w tym ścieżek rowerowych) oraz parkingów na terenie Gminy Luzino będących jej własnością lub w jej zarządzie, w sezonie zimowym 2011/2012 i 2012/2013, a w szczególności usuwanie oraz zapobieganie powstawaniu śliskości przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających np. piasek, mieszanka. Ustala się ulice, drogi, chodniki ( w tym ścieżki rowerowe) oraz parkingi będące w pierwszej kolejności do odśnieżania i zwalczania gołoledzi. Usługa wykonywana będzie wg standardu V zimowego utrzymania dróg. 1. Ulice i drogi będące w pierwszej kolejności do odśnieżania i zwalczania gołoledzi wraz z doprowadzeniem do przejezdności do godz. 600 : Luzino, ul. Młyńska 1.150,00 mb Luzino, ul. Szkolna 390,00 mb Luzino, ul. Kaszubska 600,00 mb Luzino, ul. Strzebielińska 900,00 mb Luzino, ul. Lipowa 950,00 mb Luzino, ul. Paraszyńska 1.900,00 mb Luzino, ul. Tartaczna i ul. Polna (do oczyszczalni) 1.200,00 mb Luzino, ul. Słoneczna 880,00 mb Luzino, ul. Brzozowa 300,00 mb Luzino, ul. Wschodnia 500,00 mb Luzino, ul. Kard. Wyszyńskiego (droga do Gimnazjum) 400,00 mb Luzino, ul. Dolna 450,00 mb Luzino, ul. Piaskowa 300,00 mb Luzino, ul. Długa 2.300,00mb Luzino, ul 3 Maja 100 mb Luzino, ul. Bankowa i Hallera 180 mb Luzino, ul. Zielona 120 mb droga Wyszecino-Tępcz 3.180,00 mb od skrzyżowania z drogą nr 1336 G do miejscowości Dąbrówka 1.600,00 mb droga Luzino-Barłomino (odcinek od drogi powiatowej 1451 G do miejscowości Barłomino) 1.200,00 mb droga powiatowa nr 1453G Kębłowo - DK nr 6 1.506 mb drogi powiatowa nr 1451 G (Zelewo - DK nr 6 - Wyszecino Rosochy) 18.248,00 mb 2. Parkingi do odśnieżenia będące w pierwszej kolejności do odśnieżania i zwalczania gołoledzi wraz z doprowadzeniem do przejezdności do godziny 700: parking za budynkiem Gminnego Ośrodka Kultury w Luzinie wraz z drogą dojazdową 900 m2 parking przy budynku Hali Widowiskowo-Sportowej i Gimnazjum w Luzinie 3000 m2 parking przy budynku Urzędu Gminy w Luzinie przy ul. 3 Maja 600 m2 3. Chodniki i ścieżki rowerowe będące w pierwszej kolejności do odśnieżania i zwalczania gołoledzi wraz z doprowadzeniem do przejezdności do godz. 800 : Luzino, ul. Of. Stutthofu 3.650,00 mb Luzino, ul. Wilczka 1.600,00 mb Luzino, ul. Strzebielińska 850,00 mb Luzino, ul. Paraszyńska 400,00 mb Luzino, ul. Chabrowa 40 mb Luzino, ul. Lipowa 450,00 mb Luzino, ul. Tartaczna 250 mb Luzino, ul. Młyńska 2.020,00 mb Luzino, ul. Kościelna 840,00 mb Luzino, ul. Długa 260,00 mb Luzino ul. Robakowska 850 mb Luzino, ul. Piaskowa 300 mb Luzino, ul. Kaszubska 1.250 00 mb Luzino, ul. Szkolna 760,00 mb Luzino, ul. Dolna 300,00 mb Luzino, ul. Słoneczna 330,00 mb Luzino, ul. Brzozowa 300,00 mb Luzino, ul. Robotnicza 50,00 mb Luzino, ul. 10 Marca 160,00 mb Kębłowo, ul. Chłopska 800,00 mb Kębłowo, ul. Wiejska 1.050,00 mb Kębłowo, ul. Ludowa 320,00 mb Kochanowo, ul. Św. Wawrzyńca 130,00 mb Kochanowo, ul. Ks. Borysewicza 100 mb Zelewo, ul. Długa 460,00 mb Robakowo. ul. Św. Jana 1.235,00 mb Dąbrówka, ul. płk. Ryszarda Lubowiedzkiego 350,00 mb Sychowo, ul. Jana Pawła II 220,00 mb Sychowo, ul. Gen Okulickiego 170,00 mb Milwino, ul. Wejherowska 400,00 mb Barłomino, ul. Ks. Jana Twardowskiego 400,00 mb Wyszecino, ul. Of.Stutthofu 800,00 mb Wyszecino, ul. Zachodnia 200,00 mb Zimowe utrzymanie pozostałych ulic i dróg nastąpi po telefonicznym zgłoszeniu nadzorującego akcjęzima- p. Tadeusz Klein, tel. 601 992 152. Usługa będzie wykonywana według standardu VI. Przedmiot zamówienia obejmuje również gotowość sprzętową rozumianą jako całodobową gotowość przystąpienia do akcji zima, na co składa się: utrzymanie gotowości sprzętu służącego do wykonywania przedmiotu zamówienia, zapewnienie całodobowego dyżuru telefonicznego, zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wywóz zalegającego śniegu będzie następował na telefoniczne zgłoszenie przez nadzorującego akcją zima - p. Tadeusz Klein, tel. 601 992 152. Określenie standardów zimowego utrzymania dróg - załącznik nr 1 do SIWZ Obowiązki Wykonawcy obejmują w szczególności: 1) wykonywanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem materiałów własnych, posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, 2) stała współpraca z osobą nadzorującą akcję zima - p. Tadeuszem Klein, tel. 601 992 152. 3) wykonywanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu) oraz materiałów w sposób rzetelny, kierując się zasadami racjonalności i ekonomii wykorzystania tych środków oraz w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, 4) przystąpienie do działań (ZUD) na każde wezwanie osoby nadzorującej akcję zima Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia działań w ciągu jednej godziny od wezwania, w zakresie określonym przez wzywającego, 5) likwidacja utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi (śliskość zimowa, opad atmosferyczny śniegu, gradu, itd.), zgodnie ze standardem, 6) całodobowe monitorowanie stanu nawierzchni podlegających ZUD oraz zbieranie informacji nt. prognoz krótko i długoterminowych, 7) w przypadku stwierdzenia w wyniku monitorowania stanu nawierzchni konieczności podjęcia działań ZUD, natychmiastowe telefoniczne powiadomienie o tym fakcie osoby nadzorującej akcję zima. 8) zabezpieczenie w bazie Wykonawcy odpowiedniego (wystarczającego do prawidłowego prowadzenia działań ZUD w całym okresie obowiązywania umowy) zapasu materiałów uszorstniających, 9) sporządzenie materiału uszorstniającego w postaci mieszanki piaskowo - solnej , 10) usuwanie śniegu w miejsca nie stwarzające zagrożenia i nie powodujące utrudnień w ruchu w taki sposób, by uniknąć nawarstwiania się śniegu lub tworzenia kolein, 11) współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie koordynacji akcji utrzymania dróg w okresie zimowym, 12) pozostawanie przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy w stałej gotowości oraz zapewnienie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, sprawnego technicznie sprzętu wymaganego przez Zamawiającego w rodzaju i ilościach określonych w ofercie i SIWZ, 13) posiadanie przez cały okres trwania umowy ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności stanowiącej przedmiot niniejszej umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), 14) sporządzanie i przekazywanie w ciągu 2 dni roboczych do siedziby Zamawiającego dobowych raportów (za wyjątkiem dni, w którym nie wystąpiły działania ZUD) zawierających informacje o: rodzaju działań ZUD, miejscu wykonywania działań, dacie oraz godzinie przystąpienia do działań i ich zakończenia, rodzaj użytego sprzętu, ilości godzin pracy sprzętu ( liczony od momentu rozpoczęcia pracy sprzętu do jej zakończenia, bez czasu dojazdu do rejonu odśnieżania i powrotu do miejsca garażowania), rodzaju i ilości zużytych materiałów uszorstniających, imieniu i nazwisku osoby sporządzającej raport, 15) ponoszenie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za ewentualne szkody, które spowodował Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy lub zaniechaniem wykonania czynności do których był zobowiązany w ramach niniejszej umowy, 16) przestrzeganie podczas prowadzenia działań zasad BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach