Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i zatok autobusowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2022/2023 r.

GMINA CELESTYNÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CELESTYNÓW
    ul. Regucka 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    REGON: 013268965
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i zatok autobusowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2022/2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie miejscowości Ponurzyca, Podbiel, Tabor, Regut, Zabieżki.Ilość km: 27,411 kmWykaz ulic: załącznik nr 3a do umowy1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:1) zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie nawierzchni jezdni wyznaczonych dróg i ulic materiałem uszorstniającym z 25 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających. Do posypywania jezdni należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z obowiązującym i przepisami prawa w tym zakresie,2) odśnieżania nawierzchni jezdni,3) przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 25% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych,4) pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia,5) prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz codzienne raportowanie przedstawicielowi Zamawiającemu o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie znaleźć się powinny m.in.: a) ilość zadysponowanego sprzętu,b) czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru,c) czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru,d) ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac.6) świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg – załącznik nr 1 do wzoru umowy,2. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:1) Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych):a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 10 cm grubości,2) Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych):a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód na drodze, chodnikach i przystankach autobusowych, gdy nastąpi śliskość nawierzchni dróg, chodników lub przystanków autobusowych.3. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.4. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia.5. Odbiór usług zimowego utrzymania dróg dokonywany będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 6. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: Wykonawca sporządza dobowy raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a, do wzoru umowy po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzi koordynator wskazany przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. 8. Wykonawca będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg i ulic w granicach administracyjnych Gminy Celestynów, (zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 3a) wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 1 do wzoru umowy.9. Zamawiający nie dopuszcza oddzielnego rozliczania posypywania i odśnieżania podczas jednego przejazdu.10. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia.11. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną. 12. W przypadku niepodjęcia oraz niekontynuowania obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na zimowe utrzymanie dróg, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczego zimowego utrzymania z kolejnej wystawionej faktury. 13. Pojazdy wykonujące prace na drogach powinny być odpowiednio oznakowane i oświetlone w szczególności przy pomocy sygnalizatorów świetlnych emitujących przerywane światło pomarańczowe. 14. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem uszkodzonego urządzenia. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego urządzenia z wystawionej faktury.15. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca.16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez Podwykonawców.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie miejscowości Celestynów, Lasek.Ilość km: 23,950 kmWykaz ulic: załącznik nr 3b do umowy1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:1) zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie nawierzchni jezdni wyznaczonych dróg i ulic materiałem uszorstniającym z 25 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających. Do posypywania jezdni należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z obowiązującym i przepisami prawa w tym zakresie,2) odśnieżania nawierzchni jezdni,3) przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 25% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych,4) pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia,5) prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz codzienne raportowanie przedstawicielowi Zamawiającemu o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie znaleźć się powinny m.in.: a) ilość zadysponowanego sprzętu,b) czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuruc) czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru,d) ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac.6) świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg – załącznik nr 1 do wzoru umowy,2. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:1) Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych):a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 10 cm grubości,2) Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych):a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód na drodze, chodnikach i przystankach autobusowych, gdy nastąpi śliskość nawierzchni dróg, chodników lub przystanków autobusowych.3. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.4. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia.5. Odbiór usług zimowego utrzymania dróg dokonywany będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 6. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: Wykonawca sporządza dobowy raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do wzoru umowy po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzi koordynator wskazany przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. 8. Wykonawca będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg i ulic w granicach administracyjnych Gminy Celestynów, (zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 3b) wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 1 do wzoru umowy.9. Zamawiający nie dopuszcza oddzielnego rozliczania posypywania i odśnieżania podczas jednego przejazdu.10. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia.11. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną. 12. W przypadku niepodjęcia oraz niekontynuowania obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na zimowe utrzymanie dróg, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczego zimowego utrzymania z kolejnej wystawionej faktury. 13. Pojazdy wykonujące prace na drogach powinny być odpowiednio oznakowane i oświetlone w szczególności przy pomocy sygnalizatorów świetlnych emitujących przerywane światło pomarańczowe. 14. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem uszkodzonego urządzenia. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego urządzenia z wystawionej faktury.15. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca.16. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez Podwykonawców.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie miejscowości Ostrów, Ostrowik, Dyzin, Jatne, Stara Wieś, Dąbrówka, Glina, Pogorzel.Ilość km: 38,317 kmWykaz ulic: załącznik nr 3c do umowy2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:1) zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie nawierzchni jezdni wyznaczonych dróg i ulic materiałem uszorstniającym z 25 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających. Do posypywania jezdni należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z obowiązującym i przepisami prawa w tym zakresie,2) odśnieżania nawierzchni jezdni,3) przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 25% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych,4) pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia,5) prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz codzienne raportowanie przedstawicielowi Zamawiającemu o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie znaleźć się powinny m.in.: a) ilość zadysponowanego sprzętu,b) czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuruc) czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru,d) ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac.6) świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg – załącznik nr 1 do wzoru umowy,3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:1) Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych):a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 10 cm grubości,2) Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych):a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód na drodze, chodnikach i przystankach autobusowych, gdy nastąpi śliskość nawierzchni dróg, chodników lub przystanków autobusowych.4. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.5. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia.6. Odbiór usług zimowego utrzymania dróg dokonywany będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 7. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: Wykonawca sporządza dobowy raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a, do wzoru umowy po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzi koordynator wskazany przez Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. 9. Wykonawca będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg i ulic w granicach administracyjnych Gminy Celestynów, (zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 3c) wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 1 do wzoru umowy.10. Zamawiający nie dopuszcza oddzielnego rozliczania posypywania i odśnieżania podczas jednego przejazdu.11. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia.12. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną. 13. W przypadku niepodjęcia oraz niekontynuowania obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na zimowe utrzymanie dróg, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczego zimowego utrzymania z kolejnej wystawionej faktury. 14. Pojazdy wykonujące prace na drogach powinny być odpowiednio oznakowane i oświetlone w szczególności przy pomocy sygnalizatorów świetlnych emitujących przerywane światło pomarańczowe. 15. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem uszkodzonego urządzenia. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego urządzenia z wystawionej faktury.16. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca.17. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez Podwykonawców.Część nr 4 postępowania.1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie skutków opadów śnieżnych na chodnikach o szerokości około 2 m – łączna powierzchnia 845,20 m2 , przystankach autobusowych – łączna powierzchnia 600,00 m2 oraz parkingach – łączna powierzchnia 11.820,15 m2 w tym:1) Chodniki: a) Celestynów: a) ul. Św. Kazimierza (745,20 m2 od ul. Jankowskiego do ul. Osieckiej)b) ul. Szkolna (100,00 m2)b) Ostrów przy szkole podstawowej (490,00 m2)2) Parkingi:a) Parking za Ośrodkiem Zdrowia (400,00 m2),b) Parking i chodniki przy ul. H. Koprowskiego (7.755,00 m2),c) Dojazd do Ośrodka Zdrowia (340,00 m2),d) Parking przy przedszkolu samorządowym, ul. Szkolna – (1.030,00 m2),e) Parkingi przed Urzędem Gminy – po obu stronach ul. Reguckiej (878,00 m2),f) Parking przy posterunku Policji (320,00 m2),g) Parking przy ul. Św. Kazimierza (1.097,15 m2)3) Przystanki autobusowe: a) Ponurzyca - przystanek autobusowy przy szkole, Ilość przystanków – 1 szt. b) Regut przy DK50, Ilość przystanków – 1 szt. c) Podbiel Ilość przystanków – 1 szt.d) Celestynów:o ul. Regucka – przy Ośrodku Zdrowia,o ul. Regucka – przy Szkole Podstawowej,o ul. Św. Kazimierza – naprzeciwko pawilonów handlowych,o ul. H. Koprowskiego – przy hali sportowej,Ilość przystanków – 4 szt.e) Jatne – w rejonie skrzyżowania z drogami gminnymi nr 271638W, 271637W, 271639W, Ilość przystanków – 1 szt.f) Ostrów – przy drodze krajowej nr 17 Ilość przystanków – 1 szt.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:1) zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie wyznaczonych nawierzchni materiałem uszorstniającym z 25 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających. Do posypywania wyznaczonych nawierzchni należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z obowiązującym i przepisami prawa w tym zakresie,2) przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 25% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych,3) odśnieżania nawierzchni chodników, przystanków autobusowych oraz parkingów, 4) pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia,5) prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz codzienne raportowanie przedstawicielowi Zamawiającemu o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie (załącznik 2b do wzoru umowy), znaleźć się powinny m.in.: a) ilość zadysponowanego sprzętu,b) czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru,c) czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru,d) ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac.6) świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg – załącznik nr 1 do wzoru umowy,3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:1) Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy chodników, parkingów i przystanków autobusowych):a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 10 cm grubości,2) Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej (dotyczy chodników, parkingów i przystanków autobusowych):a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód na chodnikach, przystankach autobusowych i parkingach gdy nastąpi śliskość nawierzchni chodników, przystanków autobusowych lub parkingów.4. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.5. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia.6. Odbiór usług zimowego utrzymania dróg dokonywany będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 7. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: Wykonawca sporządza dobowy raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do wzoru umowy po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzi koordynator wskazany przez Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. 9. Wykonawca będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg i ulic w granicach administracyjnych Gminy Celestynów, wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 1 do wzoru umowy.10. Zamawiający nie dopuszcza oddzielnego rozliczania posypywania i odśnieżania podczas jednego przejazdu.11. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia.12. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną. 13. W przypadku niepodjęcia oraz niekontynuowania obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na zimowe utrzymanie dróg, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczego zimowego utrzymania z kolejnej wystawionej faktury. 14. Pojazdy wykonujące prace na drogach powinny być odpowiednio oznakowane i oświetlone w szczególności przy pomocy sygnalizatorów świetlnych emitujących przerywane światło pomarańczowe. 15. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem uszkodzonego urządzenia. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego urządzenia z wystawionej faktury.16. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych, chodników, przystanków, parkingów- autobusowych lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca.17. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez Podwykonawców.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu nadmiaru opadów śnieżnych - bieżące wywożenie śniegu wraz z jego zagospodarowaniem, zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych, placu targowego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wywóz śniegu wyrażony będzie w m³ na podstawie obmiaru samochodu, którym Wykonawca będzie wykonywał ww. usługę. Zagospodarowanie wywiezionego śniegu leży po stronie Wykonawcy.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:1) wywożenia opadów śnieżnych zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych i placów targowych oraz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,2) pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia,3) prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji,4) każdorazowe raportowanie przedstawicielowi o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w raporcie znaleźć się powinny m.in. (załącznik 2c do wzoru umowy): a) Ilość zadysponowanego sprzętu,b) Czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru,c) Czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru,d) Ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac.5) świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg – załącznik nr 1 do wzoru umowy,3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:1) Wykonawca przystąpi do usuwania nadmiaru opadu śniegu;b) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,c) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 20 cm grubości,4. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych, parkingów lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca.5. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.6. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia.7. Odbiór usług polegającej na usuwaniu nadmiaru opadów śnieżnych będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 8. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: Wykonawca sporządza dobowy raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do wzoru umowy po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzi koordynator wskazany przez Zamawiającego.9. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. 10. Wykonawca będzie świadczył usługę w granicach administracyjnych Gminy Celestynów wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 1 do wzoru umowy.11. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia.12. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną. 13. W przypadku nie podjęcia oraz niekontynuowania obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na usuwanie nadmiaru opadów śnieżnych, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 14. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczego zimowego utrzymania z kolejnej wystawionej faktury. 15. Pojazdy wykonujące prace na drogach powinny być odpowiednio oznakowane i oświetlone w szczególności przy pomocy sygnalizatorów świetlnych emitujących przerywane światło pomarańczowe. 16. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem uszkodzonego urządzenia. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego urządzenia z wystawionej faktury.17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym zimowym utrzymaniem dróg objętych niniejszą umową oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy.18. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez Podwykonawców.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odśnieżaniu placu targowego na terenie gminy Celestynów:• Celestynów, przy ul. Św. Kazimierza i ul. Osieckiej – 3.127,40 m22. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:1) zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie nawierzchni placu targowego materiałem uszorstniającym z 25 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających. Do posypywania należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,2) przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 25% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych,3) odśnieżania nawierzchni placu targowego,4) pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia,5) prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz codzienne raportowanie przedstawicielowi o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie znaleźć się powinny m.in. (załącznik 2d do wzoru umowy): a) ilość zadysponowanego sprzętu,b) czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru,c) czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru,d) ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac.6) świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg – załącznik nr 1 do wzoru umowy,3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami:1) Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu:a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 20 cm grubości.2) Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej:a) w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego,b) bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód.4. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia placów targowych lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca.5. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.6. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia.7. Odbiór usług zimowego utrzymania placów targowych dokonywany będzie na podstawie raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo osoba wyznaczona przez Zamawiającego.8. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: Wykonawca sporządza raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 2d do wzoru umowy po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzi koordynator wskazany przez Zamawiającego.9. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. 10. Wykonawca będzie świadczył usługę w granicach administracyjnych Gminy Celestynów wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 1 do wzoru umowy.11. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia.12. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną. 13. W przypadku niepodjęcia oraz niekontynuowania obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na zimowe utrzymanie dróg, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczego zimowego utrzymania z kolejnej wystawionej faktury. 14. Pojazdy wykonujące usługę powinny być odpowiednio oznakowane i oświetlone w szczególności przy pomocy sygnalizatorów świetlnych emitujących przerywane światło pomarańczowe. 15. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem uszkodzonego urządzenia. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego urządzenia z wystawionej faktury.16. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym zimowym utrzymaniem dróg objętych niniejszą umową oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy.17. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach