Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2017/2018” RIZPiFZ.271.166.2017

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05430 Celestynów, ul. Regucka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 227 897 011
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3
    05430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 227 897 011
    REGON: 1326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2017/2018” RIZPiFZ.271.166.2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2017/2018. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane części zamówienia, Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części: część nr I Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Ponurzyca, Podbiel, Tabor, Regut, Zabieżki. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Ponurzyca, Podbiel, Tabor, Regut, Zabieżki. Ilość km: 24,963 km Wykaz ulic: załącznik nr 1.1 część nr II Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Celestynów, Lasek. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Celestynów, Lasek. Ilość km: 24,879 km Wykaz ulic: załącznik nr 1.2 część nr III Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Ostrów, Ostrowik, Dyzin, Jatne, Stara Wieś, Dąbrówka, Glina, Pogorzel. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Ostrów, Ostrowik, Dyzin, Jatne, Stara Wieś, Dąbrówka, Glina, Pogorzel. Ilość km: 43,072 km Wykaz ulic: załącznik nr 1.3 część nr IV Usuwanie skutków opadów śnieżnych na chodnikach i przystankach autobusowych Przedmiotem zamówienia jest usuwanie skutków opadów śnieżnych na chodnikach o szerokości około 2 m – łączna powierzchnia 43.213,00 m2 oraz przystankach autobusowych – łączna powierzchnia 2.391,00 m2 Wykaz chodników i przystanków załącznik nr 1.4 do SIWZ część nr V Usuwanie nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu wraz z jego zagospodarowaniem Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu wraz z jego zagospodarowaniem) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych, placów targowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wywóz śniegu wyrażony w m3 na podstawie obmiaru samochodu, którym Wykonawca będzie wykonywał ww. usługę. Samochód należy uwzględnić w wykazie potencjału technicznego, który to Wykonawca zgłosi do udziału w postępowaniu przetargowym. Zagospodarowanie wywiezionego śniegu leży po stronie Wykonawcy. część nr VI Odśnieżanie placów targowych na terenie gminy Celestynów Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie placów targowych na terenie gminy Celestynów, w tym: • Celestynów, przy ul. Św. Kazimierza i ul. Osieckiej – 3.000,00 m2 • Stara Wieś, przy ul. Kolejowej– 640,00 m2 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: • zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie nawierzchni jezdni wyznaczonych dróg i ulic materiałem uszorstniającym z 25 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających. Do posypywania jezdni należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z obowiązującym i przepisami prawa w tym zakresie, • przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 25% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych, • odśnieżania nawierzchni jezdni, chodników, przystanków autobusowych, • pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia, • prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz codzienne raportowanie przedstawicielowi Zamawiającemu lub Sołtysowi danego sołectwa o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie znaleźć się powinny m.in.: o Ilość zadysponowanego sprzętu o Czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru o Czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru, o Ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac. • świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg – załącznik nr 1 do SIWZ, • usuwania nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych i placów targowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, • odśnieżania dwóch placów targowych na terenie gminy Celestynów, zlokalizowanych: 1 plac targowy w Celestynowie; 1 plac targowy w Starej Wsi. 3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami: • Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych): o w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, o bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 10 cm grubości, • Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych): o w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, o bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód na drodze, chodnikach i przystankach autobusowych gdy Wykonawca stwierdzi wystąpienie śliskości nawierzchni dróg, chodników lub przystanków autobusowych, • Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy odśnieżania placów targowych): o w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, o bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 20 cm grubości Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia. Odbiór usług zimowego utrzymania dróg dokonywany będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo, w dziennych raportach Sołtys danego sołectwa lub upoważniona do tego osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Sołtys lub przedstawiciel Zamawiającego dokonywać będzie bieżącej kontroli wykonywanych usług poprzez zatwierdzenie dobowych raportów stanowiących każdorazowo załącznik do faktury zgodnie z Załącznikiem nr: 1a,1b,1c,1d. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: • Wykonawca sporządza dobowy raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr : 1a,1b,1c,1d. po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzają Sołtysi lub koordynator wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg i ulic w granicach administracyjnych Gminy Celestynów (zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 1.1,1.2,1.3, 1.4 wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 1. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. Ilość wskazanych jednostek (km, m3 , m2 ) w poszczególnych częściach zamówienia w formularzu ofertowym służyć będzie do porównania ofert. Faktyczna wartość umowy wynikać będzie z iloczynu ceny jednostkowej podanej w ofercie i faktycznie wykonanych (km, m3 , m2 ) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I zamówienia - 2 000,00 zł Dla części II zamówienia - 2 000,00 zł Dla części III zamówienia - 3 500,00 zł Dla części IV zamówienia - 3 000,00 zł Dla części V zamówienia- - nie wymagane złożenie wadium Dla części VI zamówienia - nie wymagane złożenie wadium 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie Nr konta bankowego:23 8001 0005 2002 0008 6091 0012 z dopiskiem „Wadium” „Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2017/2018”RIZPiFZ.271.166.2017 Część ……(I-IV) Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale V Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Powyższe Oświadczenia stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o którym mowa w ust.1 i w ust 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2. 6. Wykonawca wraz z oferta składa ewentualnie załącznik nr 4 do SIWZ wykaz podwykonawców oraz załącznik nr 11 do SIWZ Zobowiązanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach