Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2014-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych (odśnieżanie i posypywanie) o łącznej długości 190,21 km (x40 [zakładanych wyjazdów]) w okresie od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2015r. tzn. w sezonie zimowym 2014/2015. W ramach niniejszej usługi zakłada się konieczność uszorstnienia (posypywania) łącznie 67,59 km dróg (x40 [zakładanych wyjazdów]) przy użyciu własnego sprzętu i materiału. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1. dla cz. I - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 1.2. dla cz. II - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.3. dla cz. III - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.4. dla cz. IV - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.5. dla cz. V - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.6. dla cz. VI - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 1.7. dla cz. VII - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach