Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2010 roku

Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6271311 , fax. 032 6249292
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 032 6271311, fax. 032 6249292
    REGON: 00053105100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2010 roku, które polegać będzie na zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach, chodnikach, placach i parkingach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów i placów znajdujących się w obrębie miasta Libiąża, m.in. poprzez: - usuwaniu śniegu z jezdni, chodników, placów, parkingów, tj. odpłużeniu jezdni na całej jej szerokości wraz z zatokami autobusowymi, - zwalczanie śliskości zimowej, - wywóz śniegu na tereny niezabudowane (przewidywana ilość - 100 m3), - rozmieszczenie 10 szt. pojemników z piaskiem w miejscach najbardziej zagrożonych dla ruchu kołowego (przy wzniesieniach). Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz parkingów znajdujących się w obrębie sołectw Gromiec i Żarki, m.in. poprzez: - usuwaniu śniegu z jezdni i parkingów, tj. odpłużeniu jezdni na całej jej szerokości wraz z zatokami autobusowymi, - zwalczanie śliskości zimowej, zapewniając możliwość bezpiecznego poruszania się. Służby zimowego utrzymania powinny być gotowe do usuwania skutków zimy przez 24 godziny na dobę. Szczegółowy wykaz dróg, chodników, placów i parkingów oraz stanowisk rozmieszczenia pojemników z piaskiem na terenie gminy Libiąż stanowią załączniki 7a, 7b do SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia. Zasady zimowego utrzymania dróg, chodników, placów i parkingów zostały określone w załącznikach nr 8a i 8b do SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia. Rzeczywiste ilości usług będą wynikały z warunków pogodowych i zostaną rozliczone zgodnie z umową. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że Wykonawca: 1) dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - wymaga się: Dla części 1 - (Libiąż): a. pługopiaskarka - samochód ciężarowy - wyposażony w piaskarkę i pług - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by pług dociskał do odśnieżanej powierzchni) - 2 sztuki b. ciągnik z pługami i rozrzutnikami, umożliwiające utrzymanie wąskich dróg - minimum 3 sztuki - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by pług dociskał do odśnieżanej powierzchni). c. drobny sprzęt np. rolniczy lub parkowy z pługiem i rozrzutnikiem do utrzymywania chodników (lekki, mała nośność) - 1 sztuka d. koparko-ładowarka - 1 sztuka Dla części 2 - (sołectwa Gromiec i Żarki): a. pługopiaskarka - samochód ciężarowy - wyposażony w piaskarkę i pług - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by pług dociskał do odśnieżanej powierzchni) - 1 sztuka b. ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem, umożliwiający utrzymanie wąskich dróg - minimum 2 sztuki - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by pług dociskał do odśnieżanej powierzchni). c. koparko-ładowarka - 1 sztuka Sprzęt, zarówno dla części 1 jak i części 2, musi być sprawny technicznie i winien być do dyspozycji całą dobę na terenie świadczenia usługi. Powinien umożliwiać odśnieżanie dróg o szerokości minimalnej 2,5 metra. 2) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymaga się wykazania zarówno dla części 1 jak i części 2, kierowców i operatorów posiadających uprawnienia zapewniające prawidłową obsługę jednostek transportowo-sprzętowych, w ilości przynajmniej po dwóch kierowców lub operatorów do obsługi każdej jednostki transportowo-sprzętowej, wymaganej przez zamawiającego, co powinno zapewnić płynność dobową wykonywanych usług. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywaniach przez nie czynności - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1 lit b) ppkt. 2 SIWZ i art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy, wg załącznika nr 5a i 5b do SIWZ odpowiednio dla części 1 lub dla części 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 3 SIWZ. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1 lit b) ppkt. 1 SIWZ i art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy - wg załącznika nr 6a i 6b do SIWZ odpowiednio dla części 1 lub dla części 2. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w rozdziale VI pkt. 5 SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2a lub nr 2b do SIWZ odpowiednio dla części 1 lub dla części 2. 10. Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe według zał. nr 3a lub zał. nr 3b do SIWZ odpowiednio dla części 1 lub dla części 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach