Gmina Czchów ogłasza przetarg
- Adres: 32-860 Czchów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 66 21 710 , fax. 014 66 21 733
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czchów
ul. Rynek 12
32-860 Czchów, woj. małopolskie
tel. 014 66 21 710, fax. 014 66 21 733
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie Gminy Czchów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pod nazwą: ”Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie Gminy Czchów ”. Usługa ta polega na utrzymaniu dróg w terenie górzystym, w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne, sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy. Zimowe utrzymanie dróg dotyczy sezonu zimowego 2020/2021. 3.2. Zamówienie zostaje podzielone na 6 części, według poniższego zestawienia: • Część 1- Rejon nr 2 w msc. Tymowa o długości dróg około 15 km • Część 2- Rejon nr 3 w msc. Złota o długości dróg około 15 km • Część 3 -Rejon nr. 4 w msc. Jurków o długości dróg około 11 km • Część 4 -Rejon nr. 5 w msc. Tworkowa o długości dróg około 12 km • Część 5 -Rejon nr 6 w msc. Piaski Drużków o długości dróg około 12 km • Część 6 -Rejon nr 7 w msc. Domosławice i Biskupice Melsztyńskie o długości dróg około 12 km 3.3. Szczegółowy zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3.4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia, celem oszacowani na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezębne do rzetelnego przygotowania oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do uzupełnienia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.3.1.2.1.a) SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Żegocina w sezonie zimowym 2023/2024 – Sołectwo Bełdno.
Dodano: 2024-04-16 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała w okresie od 1 listopada 2022r. do 15 kwietnia 2023r
Dodano: 2024-04-09 - Usługi zimowego utrzymania skoczni i tras biegowych dla Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
Dodano: 2024-04-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała w okresie od 1 listopada 2022r. do 15 kwietnia 2023r
Dodano: 2024-03-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Jaszczurowa - Jamnik
Dodano: 2024-02-21 - Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia – Rejon 10
Dodano: 2024-02-19 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W POSZCZEGÓLNYCH SOŁECTWACH GMINY SKRZYSZÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2024-02-05 - Usługi związane zimowym utrzymaniem skoczni i tras biegowych
Dodano: 2024-01-21 - Usługi związane zimowym utrzymaniem skoczni i tras biegowych należących do Zamawiającego
Dodano: 2024-01-21 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2023/2024 R.
Dodano: 2024-01-02