Przetargi.pl
Modernizacja elewacji i dachu z elemementami docieplenia budynku Inspektoratu ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146327594, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tarnowie
    Kościuszki 32
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146327594, , fax. -
    REGON: 00001775600711
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja elewacji i dachu z elemementami docieplenia budynku Inspektoratu ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Modernizacja elewacji i dachu z elementami docieplenia budynku Inspektoratu ZUS w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 48, 32-700 Bochnia”. Zaplanowane prace obejmują: roboty rozbiórkowe: rozbiórka istniejącej warstwy cegły klinkierowej wraz z istniejącą obróbką blacharską zakończenia cokołu oraz skucie górnej warstwy pilastrów cokołowych do poziomu cokołu, demontaż istniejącej stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, krat okiennych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, demontaż tabliczek informacyjnych, na murkach do garażu oraz przy schodach – demontaż istniejących obróbek oraz skucie istniejących tynków, rozbiórka schodów wejściowych, spocznika oraz posadzki wejścia głównego z kostki brukowej, na ścianach zewnętrznych budynku od zewnętrznej strony skucie istniejących tynków oraz okładzin z kształtek klinkierowych, demontaż wszystkich rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, gzymsów styropianowych oraz warstw przekrycia dachu (więźba dachowa bez zmian), demontaż istniejących czap kominowych oraz skucie istniejących tynków na kominach, rozbiórka istniejącego zadaszenia wejścia głównego. Roboty budowlane: wykonanie warstw izolacji termicznej elewacji, wykonanie nowych rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich okapników, montaż stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, stolarki fasadowej oraz wyłazu dachowego, montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie okładzin elewacyjnych: tynku mozaikowego, tynków elewacyjnych oraz okładziny drewnopodobnej, w miejscach istniejących wyprowadzenie nowych reperów na podstawie pomiarów geodezyjnych, montaż szklanych daszków nad wejściami, wykonanie nowych warstw przekrycia dachu, wykonanie i montaż schodów, spocznik i posadzki wejścia głównego, montaż wycieraczki przed wejściem głównym do budynku, montaż istniejących tabliczek informacyjnych, wykonanie nowych warstw przekrycia dachu, na kominach uzupełnienie / wymiana uszkodzonych elementów ścian kominowych oraz wykonanie izolacji termicznej, tynków oraz czap kominowych, wykonanie warstw izolacji termicznej klatki schodowej na poziomie poddasza, montaż na dachu śniegołapów oraz ław kominiarskich, malowanie ścian wewnętrznych i szpalet okiennych wewnętrznych, wykonanie nowej konstrukcji zadaszenia wejścia głównego, wykonanie nowych warstw przekrycia wejścia głównego, montaż nowego odwodnienia zadaszenia wejścia głównego w zakresie rynien i rur spustowych z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Roboty instalacyjne: demontaż istniejącego oświetlenia zewnętrznego, wszystkich urządzeń na elewacji (klimatyzatorów, kamer, itp.), po wykonaniu elewacji i zadaszenia wejścia głównego montaż nowych opraw oświetleniowych zewnętrznych oraz urządzeń zewnętrznych (kamer, klimatyzatorów itp.), likwidacja lampy oświetleniowej kolidującej z inwestycją (zadaszeniem wejścia głównego)  Na etapie montażu rynien i rur spustowych wykonanie instalacji grzewczej w/w elementów w oparciu o projekt instalacji elektrycznej w niezależnym opracowaniu (sporządzonym przez Wykonawcę). Zagospodarowanie terenu: rozbiórka istniejącej kostki brukowej wokół budynku oraz warstwy podbudowy w zakresie koniecznym do wykonania w/w robót, uzupełnienie kostki brukowej wokół budynku wraz z warstwami podbudowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Dodatkowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowo – kosztowa, w skład której wchodzi: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót, informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), a także Audyt energetyczny budynku oraz projekt umowy zawarty w SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę określoną w pkt 3.1. SIWZ należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. nr rachunku: 63 1020 5590 0000 0902 9440 7017. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: Wadium - Modernizacja elewacji i dachu z elementami docieplenia budynku – Inspektorat w Bochni. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3.2. SIWZ kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał w osobnej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Tarnowie, ul. Kościuszki 32, 33-100 Tarnów, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. 411. Wykonawca może wnieść wadium w postaci elektronicznej w oryginale opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Beneficjentem wadium wnoszonego w przedmiotowej formie jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, został załączony do oferty. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach