Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania a także usuwania gołoledzi oraz odśnieżania chodników i dróg rowerowych w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie Gminy Chełmża. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez Wykonawcę z wykorzystaniem rodzaju sprzętu wraz z obsługą operatora w planowanych ilościach godzin pracy danego rodzaju sprzętu zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 3. W celu zabezpieczenia odpowiedniej ilości sprzętu pozwalającego na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w odniesieniu do danego rodzaju usługi został on podzielony na części uwzględniające zestawy następującego rodzaju sprzętu: Część I ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 2. Spycharka gąsienicowa (typu DT, Catepillar itp.) - do 50 godzin 3. Ładowarka lub koparko – ładowarka samobieżna z łyżką przednią- duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - do 50 godzin 4. Ładowarka lub koparko – ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 70 godzin 5. Ładowarka lub koparko – ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 70 godzin Część II ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 50 godzin 2. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 50 godzin 3. Ładowarka lub koparko – ładowarka samobieżna z łyżką przednią- duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - do 50 godzin Część III ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ładowarka lub koparko – ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 50 godzin 2. Ładowarka lub koparko – ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 50 godzin 3. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 4. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 5. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin Część IV - USUWANIE GOŁOLEDZI PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Piaskarko-solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3,0 m3 - do 30 godzin 2. Piaskarko-solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3,0 m3- do 30 godzin Część V ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Odśnieżanie chodników mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony - do 150 godzin 2. Odśnieżanie dróg rowerowych mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej od 0,5 do 1,8 ton - do 150 godzin 4. Faktyczna ilość godzin pracy sprzętu zależeć będzie od warunków atmosferycznych i wynikających z tego potrzeb. Zamawiającego, wobec tego przewiduje się możliwość zmniejszenia planowanej wielkości przedmiotu zamówienia ( ilości godzin i ilości oraz rodzaju sprzętu). 5. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp poprzez zwiększenie planowanej ilości godzin pracy sprzętu ii zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji wynosi do 50% zamówienia podstawowego, która realizowana będzie z uwzględnieniem poniższych zasad: a) zakres przedmiotowy prawa opcji realizowany będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, b) cena jednostkowa prawa opcji będzie taka sama jak dla zamówienia podstawowego wynikającego ze złożonej oferty, c) zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, d) realizowanie opcjonalnej części wykonywane będzie na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany będzie podjąć się jej realizacji w ramach zawartej w wyniku postępowania umowy. 6. Zamawiający skieruje Wykonawcę w rejon działania w zależności od stopnia zaśnieżenia drogi/chodnika lub drogi rowerowej oraz oblodzenia dróg z uwzględnieniem posiadanego przez niego sprzętu. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy w zakresie odśnieżania dróg oraz usuwania gołoledzi z innymi wykonawcami świadczącymi tę usługę na terenie Gminy Chełmża. 8. Zamawiający przewiduje do odśnieżania w 2017/2018 roku około 170 kilometrów dróg gminnych oraz około 200 kilometrów dróg wewnętrznych będących własnością Gminy Chełmża. 9. Zamawiający zabezpiecza mieszankę soli i piasku do likwidacji gołoledzi wraz z załadunkiem. Materiał składowany jest w miejscowości Kończewice. W celu załadunku mieszanki Wykonawca zobowiązany jest dojechać na miejsce jej składowania, gdzie zostanie mu przekazany materiał . 10. Prace przy odśnieżaniu należy prowadzić w sposób skuteczny do uzyskania przejezdności dróg lub chodników i dróg rowerowych lub w przypadku gołoledzi do jej usunięcia. 11. Koordynator Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji zamówienia wskaże drogi/chodniki i drogi rowerowe, które Wykonawca będzie musiał odśnieżać/usuwać gołoledź oraz ich kolejność. Bezpośrednią realizację oraz miejsce wykonywania usługi koordynator zlecać będzie telefonicznie. 12. Wykonawca musi posiadać możliwość zorganizowania pracy całodobowo, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ- IDW, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzorów stanowiących załącznik nr 2 i 3 do SIWZ-IDW), 3. stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ-IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach