Przetargi.pl
zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg,

Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8431450 , fax. 043 8431452
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
    ul. Fabryczna 7 7
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8431450, fax. 043 8431452
    REGON: 73093854000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pzdwielun.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 1 samochody marki JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000 ZAD. NR 2 samochody marki STAR ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 3 samochody marki JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługów średnich - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 4 Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500 ZAD. NR 4a Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 250 ZAD. NR 5 piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług+ własny nośnik - 1 szt. w ilości: km przebiegu - 8000 ZAD. NR 6 równiarki - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 ZAD. NR 7 pług ciężki + własny nośnik - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 oraz spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnianie wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonej oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( na formularzu Nr1), c) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 egzemplarz referencji ; d) wykaz sprzętu , jakimi dysponuje oferent i jaki wystawia do przetargu ( formularzu Nr 2 ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat.wielun.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach