Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8431450 , fax. 043 8431452
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
ul. Fabryczna 7 7
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 043 8431450, fax. 043 8431452
REGON: 73093854000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pzdwielun.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 1 samochody marki JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000 ZAD. NR 2 samochody marki STAR ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 3 samochody marki JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługów średnich - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 4 Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500 ZAD. NR 4a Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 250 ZAD. NR 5 piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług+ własny nośnik - 1 szt. w ilości: km przebiegu - 8000 ZAD. NR 6 równiarki - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 ZAD. NR 7 pług ciężki + własny nośnik - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 oraz spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnianie wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonej oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( na formularzu Nr1), c) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 egzemplarz referencji ; d) wykaz sprzętu , jakimi dysponuje oferent i jaki wystawia do przetargu ( formularzu Nr 2 ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat.wielun.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.
Dodano: 2015-08-27 - Sukcesywny zakup i dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej gat. DR.
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2014-08-02 - Dostawa soli drogowej DR z antyzbrylaczem wraz z wyładunkiem dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi w łącznej ilości 2 500 Mg.
Dodano: 2014-02-07 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych
Dodano: 2014-01-31 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2014-01-23