Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach powiatowych i gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, Siepraw 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2746299 , fax. 012 3721806
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Siepraw 1 1
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 012 2746299, fax. 012 3721806
    REGON: 00054752000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach powiatowych i gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Siepraw, w tym usług zwalczania gołoledzi i odśnieżania zgodnie z wymogami technicznymi określonymi w załączniku Nr 7 SIWZ i standardem określonym w załączniku Nr 8 do SIWZ. Zakres zamówienia składa się z dwóch części: Część 1. Drogi powiatowe: 35,03 km, Część 2. Drogi gminne: 54,98 km. Wykaz dróg, parkingów, placów, na których wykonywane będą usługi oraz kolejność wykonywania usług dotyczących odśnieżania i usuwania śliskości i gołoledzi zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zapewnia materiały do posypywania dróg. Zakres usług jest ściśle uzależniony od warunków atmosferycznych. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności telefonicznej dla komunikowania się pracownika Urzędu Gminy z kierowcami pracującymi w terenie i pełniącymi dyżur. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Siepraw. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody (wypadki, kolizje drogowe) spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego, niezgodnego z obowiązującymi przepisami i warunkami podanymi w specyfikacji wykonywanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Cześć I: 4000 zł (słownie; cztery tysiące złotych), Część II: 4000 zł (słownie; cztery tysiące złotych) do dnia 15.10.2009r., do godz. 1100. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r., o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA TAKICH UPRAWNIEŃ, tj.(dla części I i II): - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj.: Część I: a) dysponują potencjałem technicznym do prawidłowej realizacji zamówienia, co najmniej 3 pługo-piaskarki do odśnieżania dróg, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi Zamówienia, tj. udokumentuje, że przez co najmniej jeden sezon zimowy (od listopada do marca) wykonywał prace związane z zimowym utrzymaniem 25 km dróg publicznych minimum powiatowych. Wykazane zamówienie musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostało wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem jego zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania (potwierdzeniem są m.in. referencje, protokół odbioru). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki. Część II: a) dysponują potencjałem technicznym do prawidłowej realizacji zamówienia, co najmniej: - 2 pługo-piaskarki do odśnieżania dróg (min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny + posyp), - 2 piaskarki do zwalczania gołoledzi, - 1 koparko spycharka, - ładowacz lub inny podobny sprzęt mechaniczny do załadowania mieszanki - 1 szt, - w razie wystąpienia obfitych opadów śniegu (zawieje, zamiecie śnieżne) możliwość użycia sprzętu ciężkiego np. ciągnik gąsienicowy DT, koparko-spycharka, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi Zamówienia, tj. udokumentuje, że przez co najmniej jeden sezon zimowy (od listopada do marca) wykonywał prace związane z zimowym utrzymaniem 25 km dróg publicznych minimum gminnych. Wykazane zamówienie musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostało wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem jego zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania (potwierdzeniem są m.in. referencje, protokół odbioru). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki. 3. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, tj. (dla części I i II): - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, tj. (dla części I i II): - posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 do SIWZ. Dokumenty dołączone do oferty winny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ I: 1. Dla warunków określonych w pkt. 8.1 ppkt. 1 - 4 wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest upoważniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2a SIWZ dla części I, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wymagana forma - oryginał. 3.1.1. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1 (załącznik nr 3 do siwz) wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.2. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych zamówień zimowego utrzymania dróg zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2b SIWZ dla części I, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wymagana forma - oryginał. 3.2.1.Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 4.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 5.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. W tym celu dokumenty określone w pkt. 3.1 ÷ 3.2 ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w punkcie 8.1. ppkt 2 SIWZ dla części I. CZĘŚĆ II: 1. Dla warunków określonych w pkt. 8.1 ppkt. 1 - 4 wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest upoważniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2a SIWZ dla części II, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wymagana forma - oryginał. 3.1.1. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1 (załącznik nr 3 do siwz) wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.2. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych zamówień zimowego utrzymania dróg zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2b SIWZ dla części II, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wymagana forma - oryginał. 3.2.1.Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 4.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 5.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. W tym celu dokumenty określone w pkt. 3.1 ÷ 3.2 ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w punkcie 8.1. ppkt 2 SIWZ dla części II. CZĘŚĆ I i II: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. Wszelka korespondencja, oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 2) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum, 3) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Podwykonawcy. 5. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowy wykaz zakresu robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach