Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie styczeń – kwiecień 2019 na terenie gminy Lubicz: Część 1. 3.1.1. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (usuwanie skutków gołoledzi i oblodzenia nawierzchni jezdni z materiału uszorstniającego wykonawcy) dróg gminnych na terenie Gminy Lubicz w rejonach: Rejon I – szacunkowo 250 godzin usługi w miejscowościach: Gronowo, Gronówko, Brzeźno, Brzezinko, Rogowo, Rogówko, Grębocin, Lubicz Dolny ul. Toruńska odcinek drogi krajowej S10 od ronda w km 0+000 do km 2+000 Rejon II – szacunkowo 250 godzin usługi w miejscowościach: Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Mierzynek , Jedwabno, Józefowo, Krobia Rejon III – szacunkowo 250 godzin usługi w miejscowościach: Złotoria, Kopanino, Grabowiec, Nowa Wieś. Część 2. 3.1.2. Usuwanie skutków zawiei i zamieci śnieżnych na drogach gminnych na terenie Gminy Lubicz Rejon IV – szacunkowo 500 godzin usługi w miejscowościach: Gronowo, Gronówko, Brzeźno, Rogowo, Rogówko, Grębocin, Brzezinko, Młyniec Pierwszy , Jedwabno, Młyniec Drugi, Józefowo, Mierzynek, Krobia, Nowa Wieś, Grabowiec, Złotoria, Kopanino 3.1.3. Prowadzenie akcji zimowej: 1) całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg gminnych kieruje Gmina Lubicz ul. Toruńska 21, 87 - 162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, w imieniu której działa Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36 A, 87 - 162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie 2) prowadzenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg będzie odbywać się według standardów określonych w załączniku do SIWZ. 3) wykonawca może być wzywany do wykonywania usług z zakresu zimowego utrzymania dróg telefonicznie od godziny 000 do godziny 2400. 4) maksymalny czas rozpoczęcia akcji przez Wykonawcę (czas przystąpienia do realizacji usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) wynosi 2 godziny, liczony od momentu wezwania telefonicznego. 5) Zamawiający zapewnia materiał do zwalczania śliskości zimowej na drogach gminnych. 6) na terenie miejscowości zabrania się wykonywania zadań z zakresu akcji zimowej w sposób uniemożliwiający lub utrudniający korzystanie z chodników (nie wolno zasypywać śniegiem chodników). 7) w ekstremalnych warunkach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracę sprzętu przez całą dobę, co związane jest z zapewnieniem niezbędnej liczby operatorów, których praca obwarowana jest przepisami o czasie pracy kierowców. 8) dokumentowanie pracy sprzętu odbywać się będzie na drukach dostarczonych przez Wykonawcę. 3.2. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach