Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I CIĄGÓW PIESZO-ROWEROWYCH Z PODZIAŁEM NA 4 CZĘŚCI

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5112400 , fax. 058 5112405
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
    ul. Subisława 5 5
    80-354 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5112400, fax. 058 5112405
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I CIĄGÓW PIESZO-ROWEROWYCH Z PODZIAŁEM NA 4 CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oznaczonych nazwą ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I CIĄGÓW PIESZO-ROWEROWYCH Z PODZIAŁEM NA 4 CZĘŚCI: a) CZĘŚĆ Nr 1 - Zimowe utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych w ciągu drogi krajowej nr 22, 22c, 25 i 25b w miejscowości Człuchów; b) CZĘŚĆ Nr 2 - Zimowe utrzymanie chodników ciągów pieszo-rowerowych w ciągu drogi krajowej nr 1 w miejscowościach: Św. Wojciech, Pruszcz Gd., Łęgowo, Różyny, Skowarcz, Pszczółki i Kolnik; c) CZĘŚĆ Nr 3 - Zimowe utrzymanie chodników ciągów pieszo-rowerowych w ciągu drogi krajowej nr 1 w miejscowościach: Czarnin, Subkowy, Gręblin, Rudno, Lignowy; d) CZĘŚĆ Nr 4 - Zimowe utrzymanie chodników ciągów pieszo-rowerowych w ciągu drogi krajowej nr 55 w miejscowościach: Gościszewo i Sztum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 Instrukcji dla Wykonawców zawartej w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika usługi - minimalna liczba osób: 1 osoba; - minimalne doświadczenie: posiadanie doświadczenia jako kierownik usług przy zimowym utrzymaniu chodników, ciągów pieszo-rowerowych, przejść dla pieszych, itp. minimum 2 lata. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka CZĘŚCI, Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tej samej osoby maksymalnie na 3 (trzy) CZĘŚCI zamówienia. 2. Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - oddzielnie dla każdej CZĘŚCI zamówienia. a) ciągnik wraz z rozsypywaczem materiałów uszorstniających i pługiem odśnieżnym do zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania chodników i ciągów pieszo-rowerowych (szczegółowe wymagania dla poszczególnych CZĘŚCI zamieszczono w Rozdziale 4 SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA). 3. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako Wykonawca lub Podwykonawca usługi porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na zimowym utrzymania chodników i ciągów pieszo-rowerowych przy ulicach i drogach krajowych lub wojewódzkich przebiegających przez miejscowości w ilości nie mniejszej niż: CZĘŚĆ Nr 1 - 20 000 m2, CZĘŚĆ Nr 2 - 21 000 m2, CZĘŚĆ Nr 3 - 7 500 m2, CZĘŚĆ Nr 4 - 8 500 m2. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną CZĘŚĆ, należy odpowiednio zsumować wartości dla poszczególnych CZĘŚCI. Wartości wykonanych usług podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru usług lub równoważnego dokumentu. 4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1÷9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt B muszą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt B Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 (POTENCJAŁ KADROWY) do SIWZ. Wykaz osób musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób. Wykaz osób winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. Wykaz narzędzi i urządzeń oraz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach