Przetargi.pl
Zimowe oczyszczanie ulic gminnych, na terenie Dzielnicy Białołęka oraz zbieranie pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 1525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl; https://umw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe oczyszczanie ulic gminnych, na terenie Dzielnicy Białołęka oraz zbieranie pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni parkowej, zieleńców, placów zabaw, terenów rekreacyjnych, miejsc pamięci i nieurządzonych terenów zieleni oraz pielęgnacja zieleni wysokiej na obszarze Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy. 2.1.1 Zakres i rodzaj prac obejmuje: 1. Płużenie - zgarnięcie śniegu, zabieg powodujący przejezdność dróg, w warunkach opadu śniegu powyżej 5 cm. Odpłużanie pługiem pasa szerokości 2,5 m. 2. Sypanie mieszanką chlorku sodu: w ilości 20 do 30 g na 1m2 jako zabieg przeciwdziałający powstawaniu śliskości na jezdniach oraz w warunkach wystąpienia gołoledzi. 3. posypywanie ulic piaskiem. 4. zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników. 5. całodobowej łączności, 6. zapewnienie nadzoru nad właściwym wykonaniem objętych umową zadań, 7. zapewnienie odpowiedniej ilości ludzi i sprzętu niezbędnych do wykonania umowy oraz zapewnienie rozpoczęcia odśnieżania w przedziale czasowym 60 minut (czas reakcji minimalny) do 120 minut (czas reakcji maksymalny), po uzyskaniu zlecenia, 8. zakończy prace zlecone w ciągu 5 godzin, 9. obserwację zjawisk atmosferycznych i uzyskiwanie we własnym zakresie prognoz atmosferycznych i przekazywanie tych informacji do Zamawiającego, 10. obserwację stanu powierzonych sobie nawierzchni ulic, wnioskowanie o uruchomienie poszczególnych działań, 11. prowadzenie prac zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, 12. oznakowanie pojazdów wykorzystywanych do prac objętych niniejszą umową zgodnie z wymogami prawa. 13. zapewnienie wskazanej przez Zamawiającego ilości sprzętu w tym pojazdów typu pługosolarki, tak aby móc prowadzić zimowe oczyszczanie ulic na obszarze terenu gminy objętego przetargiem. Stosowany do zimowego oczyszczania ulic sprzęt nie powinien powodować uszkodzeń nawierzchni odśnieżanych obiektów oraz nie powinien stwarzać zagrożenia dla użytkowników. W przypadku awarii sprzętu jego wymiana winna zostać dokonana w taki sposób aby przerwa w utrzymaniu zimowym oczyszczaniu ulic nie była dłuższa niż 60 minut od stwierdzenia awarii. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu – pługosolarki stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawcy oferują czas podstawienia pojazdu zastępczego (w przedziale od 30 minut do 60 minut). Szczegółowy Wykaz ulic i chodników wytypowanych do odśnieżania zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) 2.2. Prawo opcji Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji. 2.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji przedmiotu umowy i na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia wskazana w umowie. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. 2.4. Klauzula społeczna Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,  1 osoby świadczącej pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie wykonywania przedmiotu umowy polegających na odśnieżaniu chodników i pozbywanie się błota, lodu i innych zanieczyszczeń z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Szczegółowy opis zatrudnienia osób zawiera wzór umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez skierowanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia nowo zatrudnionych lub wyznaczenie do realizacji zamówienia osób już zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pod pojęciem zatrudnionych należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2014 poz. 1502 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7.500,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJACEGO (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. 3.5. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego). Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zgodnie z art. 26. Ust, 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 3.5.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1pkt 3 ustawy: Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów 3.5.2. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów 3.5.3. NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych (za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) przez Wykonawców w postepowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, należy przedłożyć: a) wykaz usług wykonanych potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt 3.2.1 lit. a) SIWZ, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8a do SIWZ. Wykaz musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, zaś dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający określa usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich dowodów, zawierających informację, czy zostały wykonane należycie: Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: b) wykaz narzędzi potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt 3.2.1 lit. b) SIWZ zamówienia publicznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8b do SIWZ. Wykaz musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. UWAGA: Ze względu na zastosowanie w niniejszym przetargu nieograniczonym procedury odwróconej, zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy, wykazane powyżej oświadczenia i dokumenty będą żądane przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach