Przetargi.pl
Zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w sezonie 2009/2010.

Urząd Miasta Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7318100 , fax. 085 7318150
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7318100, fax. 085 7318150
    REGON: 00052327000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w sezonie 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w sezonie 2009/2010. 1.Wykaz odcinków ulic do zimowego utrzymania określają załączniki Nr 7 a-f - długość 76 632 mb. 2.Przystąpienie do oczyszczania ulic nastąpi z chwilą polecenia pisemnego lub ustnego / następnie potwierdzonego pisemnie/ od zamawiającego. 3.O wprowadzeniu dyżurów (na bazie bądź domowych) operatorów sprzętu decydować będą koordynatorzy na bieżąco. 4.Likwidacja gołoledzi 3% mieszanką piaskowo-solną na ulicach następować będzie po uzgodnieniu na bieżąco przez koordynatorów akcji. 5.O zakończeniu zimowego utrzymania ulic zadecydują koordynatorzy. 6. Zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki - dlatego też prędkość robocza pługów odśnieżnych w tych miejscach nie powinna przekraczać 20 km/godz. 7.W wypadu obfitych śniegów będzie on wywożony na wyraźne polecenie Zamawiającego i w miejsce przez niego wskazane. 8.Usunięcie śniegu sprzętem na zleconej długości 76 632 mb nie powinno trwać dłużej niż 6 godz. od podjęcia decyzji na akcję. 9.Po wstępnej akcji należy przystąpić do tzw. doczyszczania parkingów, zatok, zaułków usytuowanych w pasach drogowych ulic. 10.Odbiór ilości i jakości wykonywanego zakresu robót odbywać się będzie protokolarnie codziennym zestawieniem świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania ulic. 11.Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresie miesięcznym. 12.Wykonawca na własny koszt zawrze umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych do utrzymania odcinkach ulic, a wynikłe z ich niewłaściwego utrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223 poz.1655 z póź. zm. ) - Zapoznali się z miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjmą je bez zastrzeżeń. - Uzyskali wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. - Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w ciągu 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub ich kserokopii (odpisów) poświadczonych za zgodność przez uprawnione osoby: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 3. Ceny netto usługi zimowego utrzymania ulic, do dwóch miejsc po przecinku: a/ za 1 godz. pracy piaskarki b/ za 1 godz. pracy pojazdu z pługiem c/ za 1 godz. pracy równiarki d/ za 1 godz. pracy spychacza DT- 75 e/ za 1 godz. pracy pługa wirnikowego f/ za 1 godz. pracy koparki g/ za 1 godz. pracy ładowarki h/ za 1 godz. pracy wywrotki i/ za 1 godz. dyżuru na bazie operatora piaskarki j/ za 1 godz. dyżuru na bazie operatora pojazdu z pługiem k/ za 1 godz. dyżuru domowego operatora piaskarki l/ za 1 godz. dyżuru domowego operatora pojazdu z pługiem ł/ za 1 godz. pracy pracownika fizycznego przy wywozie śniegu m/ za 1 tonę 3 % mieszanki piaskowo-solnej. Do w/w cen netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7%. 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);. 6. Oświadczenie, że Wykonawca jest/ nie jest płatnikiem podatku VAT wg załącznika nr 3 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie-co najmniej 1 usługa polegająca na utrzymaniu dróg w sezonie zimowym o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje),wg załącznika Nr 4. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 9. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, którym dysponuje wykonawca, wg załącznika Nr 5. 10. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII pkt. 4 i pkt. 5 lit.c siwz , 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP., składa dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.). Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach