Przetargi.pl
Zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w 2012 roku

Urząd Miasta Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7318100 , fax. 085 7318150
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7318100, fax. 085 7318150
    REGON: 00052327000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w 2012 roku. 1. Wykaz ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej do zimowego utrzymania z użyciem solarki określa załącznik Nr 1 na łączną powierzchnię 280 183 m2 . Natomiast drogi o nawierzchni bitumicznej o 1 kolejności utrzymania zawiera załącznik Nr 1A na łączną powierzchnię 91 840,5 m2. Stężenie solanki będzie uzgadniane na bieżąco przez koordynatorów akcji zimowej. 2. Wykaz ulic miejskich do zimowego utrzymania za pomocą pługów i piaskarek określa załączniki Nr 2-6 na łączną długość 77 935,5 mb. Zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki - dlatego też prędkość robocza pługów śnieżnych w tych miejscach nie powinna przekraczać 20km-godz. W wypadku wystąpienia bardzo obfitych opadów śniegu, będzie on wywożony na wyraźne polecenie zamawiającego i w miejsce przez niego wskazane. Usunięcie śniegu sprzętem spychającym na zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 4 godziny od ustania opadów. Likwidacja gołoledzi 3% mieszanką piaskowo-solną na ulicach następować będzie po uzgodnieniach na bieżąco przez koordynatorów akcji. 3. Przystąpienie do utrzymania ulic nastąpi z chwilą polecenia pisemnego lub ustnego (potwierdzonego pisemnie) od zamawiającego. Natomiast o zakończeniu akcji zimowego utrzymania ulic zadecydują koordynatorzy. 4. O wprowadzeniu dyżurów (na bazie lub domowych) operatorów sprzętu decydować będą koordynatorzy na bieżąco. Koordynatorami prac ze strony zamawiającego będą: Bogdan Sokołowski oraz Marcin Kuptel tel. 731 8131 a wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne do umowy. 5. Po wstępnym odśnieżeniu należy niezwłocznie przystąpić do tzw. doczyszczania parkingów, zatok oraz zaułków miejskich usytuowanych w pasach drogowych ulic. Odpłużany śnieg powinien być gromadzony w postaci wałów przy krawężnikach na szerokości nie przekraczającej 10% szerokości jezdni. 6. Odbiór ilości i jakości wykonanego zakresu robót odbywać się będzie comiesięcznym zestawieniem świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania ulic. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu ( np. faxem ) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych. W przypadku wykonywania usługi przez dany pojazd, który kończy pracę następnego dnia, w karcie drogowej należy wyodrębnić sumę przepracowanych godzin z każdego dnia. Niezatwierdzone zestawienie dzienne nie może być uwzględnione w zestawieniu miesięcznym. 7. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresie miesięcznym. 8.Wykonawca na własny koszt zawrze umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych do utrzymania odcinkach ulic, a wynikłe z ich niewłaściwego utrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach