Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
- Data zamieszczenia: 2019-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
Stanisława Wyspiańskiego 27
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
REGON: 43101935900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zielony LOF” w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego (Strefa Zielona, w tym Park Miejski, na terenie rekreacyjno-wypoczynkowym Avia) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Strefa Zielona, w tym Park Miejski, na terenie rekreacyjno-wypoczynkowym AVIA, w ramach inwestycji pod nazwą: „Zielony LOF” w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego objętego Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Lubelskiego 2014-2020. Zamówienie obejmuje swoim zakresem utworzenie atrakcyjnej przestrzeni publicznej przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych z zastosowaniem zasad projektowania uniwersalnego. 2. Zamówienie obejmuje: 1) Budowę: - tężni solankowej, - toalet publicznych, - placu zabaw naturalnego, - parku linowego, - ciągów pieszych, alejki parkowej i placu, - terenu rehabilitacyjno-rekreacyjnego, - placu piknikowego, - placu sprawnościowego, - ścianki do boulderingu, - małej architektury, - oświetlenia parkowego, - instalacji elektrycznej, - przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego zasilającego budynek tężni, toalet oraz zdroje wody pitnej, - wycinkę, przesadzanie i pielęgnację istniejącej zieleni, - nowe nasadzenia (w tym w ogródku botanicznym). 3. Wykonanie i montaż: dwóch sztuk tablic informacyjnych o wymiarach 120 x 80 cm – zgodnie z zasadami i wzorem oznakowania projektów dofinansowanych ze środków unijnych w ramach RPO WL 2014 - 2020, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym – w technologii odpornej na warunki atmosferyczne - trwałych co najmniej do końca 2025 r. 4. Geodezyjne pomiary powykonawcze: a) geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) ze stwierdzeniem Starostwa Powiatowego o przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w wersji papierowej, b) pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.dxf lub *.shp otwartej do edycji, powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej zasilenie do posiadanego przez Zamawiającego programu do ewidencji dróg (Map View Desktop 3.3). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 1) stosuje się odpowiednio. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700) 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-06-26 - Modernizacja drogi nr 102961L do gruntów rolnych w miejscowości Pawłowice od KM 0+543 do KM 1+403
Dodano: 2024-06-25 - Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
Dodano: 2024-06-15 - Budowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej w miejscowościach Roskosz i Woroniec
Dodano: 2024-06-04 - Odnowa nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku
Dodano: 2024-06-03 - Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
Dodano: 2024-05-28 - Modernizacja i przebudowa dróg Gminy Nielisz w miejscowości Nawóz oraz Nielisz
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
Dodano: 2024-05-27 - Budowa i modernizacja dróg gminnych i dróg transportu rolnego w Gminie Trzydnik Duży etap II.
Dodano: 2024-05-24 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-05-22