Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6315460 , fax. 014 6315460, 6212581
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
ul. Lwowska 178a 178a
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6315460, fax. 014 6315460, 6212581
REGON: 85005274000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zestaw do intubacji i wentylacji SZT. 8. - Oddział Neurlologii Pompy infuzyjne SZT. 7. - Oddział Neurlologii Defibrylator SZT. 1. - Oddział Neurlologii Aparat do mierzenia ciśnienia na szynie SZT. 3. - Oddział Neurlologii Wózek na odpady medyczne SZT. 7. - Oddział Neurlologii Wózek stanowiskowy - wózek oddziałowej SZT. 8. - Oddział Neurlologii Wózek Anestezjologiczny szt. 1. - Oddział Neurlologii Wózek na brudna bieliznę szt. 1. - Oddział Neurlologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres 1. POZ. 1. Zestaw do intubacji i wentylacji SZT. 8. - Oddział Neurlologii Zakres 2. POZ. 1. Pompy infuzyjne SZT. 7. - Oddział Neurlologii Zakres 3. POZ. 1. Defibrylator SZT. 1. - Oddział Neurlologii Zakres 4. POZ. 1. Aparat do mierzenia ciśnienia na szynie SZT. 3. - Oddział Neurlologii Zakres 5. POZ. 1. Wózek na odpady medyczne SZT. 7. - Oddział Neurlologii Zakres 6. POZ. 1-2. Wózek stanowiskowy - wózek oddziałowej SZT. 8. - Oddział Neurlologii Zakres 7. POZ. 1. Wózek Anestezjologiczny szt. 1. - Oddział Neurlologii Zakres 8. POZ. 1. Wózek na brudna bieliznę szt. 1. - Oddział Neurlologii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-2, składa: 1)Dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4 niniejszego rozdziału, wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b)Oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), c)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa i dostawa sprzętu medycznego: Pompa do zabiegów endo-urologicznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego- aparaty USG
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa sprzętu 1x użytku ( uzupełnienie)
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa sprzętu medycznego- 13 pakietów
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego- myjni endoskopowej w ramach projektu nr 365/07/13 pt. Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie Powiatu suskiego oraz ościennych Dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2016-02-29 - Zakup dostawa instalacja i uruchomienie REJESTRATORA CISNIENIA KRWI I POMPY STRZYKAWKOWEJ
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa sprzętu medycznego-Pompa perystaltyczna, liniowa, objętościowa z możliwością podaży żywienia pozajelitowego, infuzji ciągłej w trybie programowania objętości i czasu, infuzji ciągłej w trybie programowania prędkości i objętości
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa sprzętu medycznego do laparoskopii
Dodano: 2015-12-08 - Zakup ZESTAWU DYNAMICZNEGO ORTEZ WSPOMAGAJĄCYCH RUCH DŁONI NIEDOWŁADNEJ SZT.1 w ramach NARODOWY PROGRAM WYRÓWNYWANIA DOSTEPNOŚCI DO PROFILAKTYKI I LECZENIA CHORÓB UKŁADU SERCOWO-NACZYNIOWEGO POLKARD NA LATA 2013-2016., W ZAKRESIE ZADANIA ; ZAKUP APARATURTY MEDYCZNEJ DLA ODDZIAŁÓW REHABILITACJI PACJENTÓW PO UDARZE MÓZGU W ROKU 2015
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA - ZESTAW DYNAMICZNY ORTEZ WSPOMAGAJĄCYCH RUCH DŁONI NIEDOWŁADNEJ SZT.1.OPROGRAMOWANIE DO INTERAKTYWNEJ TERAPII RUCHOWEJ CHORYCH Z DYSFUNKCJĄ KOŃCZYNY DOLNEJ ZA POMOCĄ WIZYJNEJ RZECZYWISTOŚCI WIRTUALNEJ I CZUJNIKÓW RUCHU SZT.1 w ramach NARODOWY PROGRAM WYRÓWNYWANIA DOSTEPNOŚCI DO PROFILAKTYKI I LECZENIA CHORÓB UKŁADU SERCOWO-NACZYNIOWEGO POLKARD NA LATA 2013-2016., W ZAKRESIE ZADANIA ; ZAKUP APARATURTY MEDYCZNEJ DLA ODDZIAŁÓW REHABILITACJI PACJENTÓW PO UDARZE MÓZGU W ROKU 2015
Dodano: 2015-11-06