Przetargi.pl
Prace budowlane i wykończeniowe w remizie OSP Małastów

Urząd Gminy Sękowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-307 Sękowa, Sękowa 252
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3518016 w. 29 , fax. 018 3540310
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sękowa
    Sękowa 252 252
    38-307 Sękowa, woj. małopolskie
    tel. 018 3518016 w. 29, fax. 018 3540310
    REGON: 00055114800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace budowlane i wykończeniowe w remizie OSP Małastów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres robót budowlanych to m.in.: Roboty budowlane - ułożenie paneli na podłodze - położenie płytek ceramicznych na podłodze i ścianach - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - brukowanie terenu kamieniem - montaż ławek i koszy - wykonanie wiaty ogniskowej Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.12.91-4 , 36.53.52.00- 2 Szczegółowy zakres robót i wykaz dróg ujęty został w przedmiarze robót (załącznik nr 7 i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8). Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wzorcem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru robót. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. 1. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 2. Zamawiający na podst. art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku wykazania w ofercie podwykonawców Zamawiający stosownie do art. 6471 Kodeksu cywilnego przeprowadzi czynności, o których mowa w pkt. 7 Rozdziału XIV specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że: a) do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana pisemna zgoda zamawiającego; b) wymaga przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie; c) podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy; d) wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników; e) podwykonawca nie może zawierać umowy z dalszymi podwykonawcami bez pisemnej zgody wykonawcy i zamawiającego; f) zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać ze wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich; g) wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Informacje ogólne. 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta powinna być sporządzona pisemnie, w jednym egzemplarzu, w języku polskim pismem maszynowym (maszyna do pisania lub edytor tekstu) lub ręcznie, czytelnie lub literami drukowanymi. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Ofertę należy sporządzić i złożyć w sposób zapewniający jej integralność i poufność -zaleca się trwałe spięcie (zszycie), zapobiegające możliwości dekompletacji zawartości oferty, kolejne ponumerowanie stron itp. 4. Opakowanie (koperta) zawierające ofertę powinno być zamknięte i nieprzejrzyste, zaadresowane do zamawiającego na adres: Urząd Gminy w Sękowej 38-307 Sękowa oraz oznakowane następująco: Prace budowlane i wykończeniowe w remizie OSP Małastów - 5. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia. 6. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie wykonawcę. 7. Przed sporządzeniem oferty wykonawca winien zdobyć wszystkie informacje niezbędne do sporządzenia oferty. W formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik do specyfikacji) należy podać łączną kwotę za przedmiot zamówienia tj. cenę netto, % oraz kwotę podatku VAT oraz cenę brutto w polskich złotych (PLN). Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania). Cena winna uwzględniać wszystkie pozycje zawarte w załączonych kosztorysach ofertowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji, 2. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wymogi określa Rozdz. V pkt 3 lit. a) specyfikacji - wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji; e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymogi określa Rozdz. V pkt 3 lit. b) specyfikacji - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji; f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymogi określa Rozdz. V pkt 3 lit. b) specyfikacji; tj. właściwa decyzja o nadaniu uprawnień + zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego (zgodnie z art. 6 ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (DZ. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.); g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit. a) i c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit. b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit. a) i b) oraz pkt 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 oraz pkt. 5, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sekowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach