Przetargi.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 15 w dzielnicy Chwałęcice; dobudowa segmentu przedszkolnego wraz z adaptacją budynku SP 27 na potrzeby zespołu szkolno-przedszkolnego, zagospodarowaniem terenu i budową infrastruktury sportowej

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 15 w dzielnicy Chwałęcice; dobudowa segmentu przedszkolnego wraz z adaptacją budynku SP 27 na potrzeby zespołu szkolno-przedszkolnego, zagospodarowaniem terenu i budową infrastruktury sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamierzenia budowlanego obejmującego: - dobudowę 4-oddziałowego segmentu przedszkolnego do istniejącego budynku szkoły wraz z tarasami i schodami, - połączenie budynku szkoły i segmentu przedszkolnego dwoma łącznikami (w strefie wejściowej i w rejonie kuchni), - przebudowę pomieszczeń strefy wejściowej w budynku istniejącym, - niwelację i zagospodarowanie terenu (wydzielenie terenu rekreacyjnego do zabaw na wolnym powietrzu, budowę boiska wielofunkcyjnego, budowę dróg wewnętrznych i stanowisk postojowych, budowę murków oporowych i ogrodzenia, wykonanie trawników). Podstawa realizacji Zamierzenie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej obejmującej projekt dobudowy segmentu przedszkolnego, projekt przebudowy obiektów sportowych. Utrudnienia Realizacja przedmiotu zamówienia zbiegnie się czasowo z prowadzonymi na terenie tego samego obiektu innymi robotami, a mianowicie: - termomodernizacją budynku szkoły, - budową instalacji grzewczej pomp ciepła, które realizowane będą na podstawie odrębnych postępowań przetargowych i z wykorzystaniem dofinansowania ze źródeł zewnętrznych. W związku z powyższym, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania placu budowy w sposób umożliwiający dostęp do budynku szkoły i terenu dla Wykonawców pozostałych robót. Zamawiający nie wyklucza w szczególności, że rozpoczęcie prac w zakresie budowy łączników (z uwagi na zapewnienie możliwości komunikacji wzdłuż budynku szkoły na czas prowadzenia robót termomodernizacyjnych) i boiska (z uwagi na konieczność wykonania w jego obrębie odwiertów oraz ułożenia przewodów instalacji grzewczej) nastąpi nie wcześniej niż z początkiem września 2017 r. Szczegóły dotyczące kolejności prowadzenia prac w punktach stykowych, ustalane będą na bieżąco na naradach koordynacyjnych, w których zobowiązani będą brać udział przedstawiciele wszystkich Wykonawców, Użytkownika i Zamawiającego. INFORMACJE OGÓLNE Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz zabudowane urządzenia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty fundamentowe - roboty murarskie - montaż elementów stropowych - roboty zbrojarskie i betoniarskie - roboty dekarskie - roboty instalacyjne sanitarne - roboty instalacyjne elektryczne - roboty wykończeniowe Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań wszystkich użytkowników obiektu, w tym osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa budowlanego poprzez: - zapewnienie wejścia do obiektu z poziomu terenu, - rozwiązanie układu funkcjonalnego na jednym poziomie, - wydzielenie (przez oznakowanie poziome i pionowe) bezpośrednio przy wejściu stanowisk postojowych dla samochodów osób niepełnosprawnych, - przystosowanie sanitariatów. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: - dokumentacja projektowa - specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 80 000 PLN (osiemdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach