Przetargi.pl
ZDP-7-343/15/2009

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP-7-343/15/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2347N ul. Wileńska, nr 2324N ul. Moniuszki, nr 2350N ul. Zielona w Braniewie Ul. Wileńska - od budynku nr 28 (skrzyżowanie z ul. Brzozową) do skrzyżowania z ul. Długą Szerokość chodnika - 2,0 mb Szerokość zjazdów - 3,0 mb 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika, rozbiórka istniejącego krawężnika. Elementy rozbiórkowe Wykonawca robót przetransportuje na plac Zamawiającego - Braniewo, ul. Królewiecka 55. 2. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubość warstwy 15,0 cm w ciągu chodnika i na zjazdach o łącznej powierzchni 498,5 m2. Piasek do wykonania warstwy odcinającej powinien spełniać wymagania normy PN-B11113 dla gatunku 1 i 2. 3. Wykonanie na zjazdach podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10,0 cm o łącznej powierzchni 208,5 m2. Materiałem do wykonania podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków albo ziarn żwiru większych od 8 mm. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 4. Wykonanie remontu chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm szarej 10x20 cm; na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, o łącznej powierzchni 290,0 m2 5. Wykonanie remontu nawierzchni zjazdów do budynków z kostki brukowej gr. 8 cm szarej 10x20 cm; na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, o łącznej powierzchni 208,5 m2 6. Ustawienie obrzeża betonowego gr. 6 wzdłuż chodnika o łącznej długości - 236,0 mb 7. Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm wzdłuż jezdni na ławie betonowej beton klasy C 8/10 (dawne określenie B10) lub C 12/15 (dawne określenie B15), o łącznej długości - 218,0 mb 8. Wykonanie pozostałych niezbędnych prac dla realizacji zamówienia (jak np.: wykopów pod warstwy, regulacja zaworów urządzeń obcych, wyrównania i uporządkowania gruntu przy chodniku, oznakowanie na czas robót itp.). Ul. Moniuszki - Zielona Ul. Moniuszki str. P od przejścia dla pieszych do skrzyżowania z ul. Zieloną Ul. Zielona str. P od skrzyżowania z ul. Moniuszki do końca budynku nr 34 (z wyłączeniem zjazdu do Biedronki) 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika. Elementy rozbiórkowe Wykonawca robót przetransportuje na plac Zamawiającego - Braniewo, ul. Królewiecka 55. 2. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubość warstwy 15,0 cm w ciągu chodnika i na zjazdach o łącznej powierzchni 690,40 m2. Piasek do wykonania warstwy odcinającej powinien spełniać wymagania normy PN-B11113 dla gatunku 1 i 2. 3. Wykonanie na zjazdach podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10,0 cm o łącznej powierzchni 255,40 m2. Materiałem do wykonania podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków albo ziarn żwiru większych od 8 mm. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 4. Wykonanie remontu chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm szarej 10x20 cm; na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, o łącznej powierzchni 435,0 m2 5. Wykonanie remontu nawierzchni zjazdów do budynków z kostki brukowej gr. 8 cm szarej 10x20 cm; na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, o łącznej powierzchni 255,4 m2 6. Ustawienie obrzeża betonowego gr. 6 wzdłuż chodnika o łącznej długości - 643,0 mb 7. Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm przy zjazdach do budynków o łącznej długości - 86,0 mb. 8. Wykonanie regulacji wysokości istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na odc. ul. Moniuszki oraz wszystkich zjazdach do budynków o łącznej długości 107,0 mb 9. Wykonanie pozostałych niezbędnych prac dla realizacji zamówienia (jak np.: wykopów pod warstwy, regulacja zaworów urządzeń obcych, wyrównania i uporządkowania gruntu przy chodniku, oznakowanie na czas robót itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP. 2. Wydany nie później niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 - zastępuję się je dokumentem zawierającym aktualne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Doświadczenie zawodowe - referencje. 4. Zaakceptowane istotne warunki umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach