Przetargi.pl
DOSTAWY ZRĘBEK DRZEWNYCH

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 10-357 Olsztyn, ul. Jagiellońska 78
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5322966 , fax. 089 5322979
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Jagiellońska 78 78
    10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5322966, fax. 089 5322979
    REGON: 00029573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY ZRĘBEK DRZEWNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zrębek drzewnych o ściśle przestrzeganych, określonych niżej parametrach fizycznych, bez jakichkolwiek zanieczyszczeń mechanicznych typu: piasek, kamienie, papier, dłuższe kawałki drewna itp. oraz chemicznych tj.: zrębek pochodzenia odpadowego - produkcyjnego z dodatkiem kleju, lakierów, farb itp., do spalania w kotle typu RRK 640-850 BINDER, w kotłowni Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie. 2. Dostarczane zrębki winny być z drzew iglastych i liściastych (np.: sosna, buk, dąb, grab), o średniej wilgotności w trakcie transportu od 15 do 55 %, i średniej kaloryczności 10 GJ/t. Opał nie może być zbutwiały ani zgniły. Zakładana frakcja zrębek drzewnych: długość 2-15cm, grubość 0,5 - 3,5 cm. 3. Zapotrzebowanie na w/w przedmiot zamówienia wynosi 5600 mp przy wilgotności średniej ok. 35%. 4. W/w ilości to ilości szacunkowe, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości zrębek. 5. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami, sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego według ustalonego harmonogramu w godzinach od 8.00 do 15.00, lub w terminie max. 48 godzin od zgłoszenia zamówienia telefonicznie bądź faxem przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. 6. Jednorazowa dostawa zrębek nie może być mniejsza niż efektywna pojemność zbiornika wynosząca 45-50m3. Jednorazowa dostawa może być większa niż pojemność zbiornika, po obustronnym uzgodnieniu, w sposób uwzględniający możliwości rozładunku i przechowania w magazynie opału.. 7. Załadunek, transport i rozładunek odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy, co powinno być wliczone w cenę dostawy. Rozładunek odbywa się bezpośrednio do komory zrębek, w związku z tym Wykonawca winien posiadać system samowyładowawczy, a także powinien zapoznać się z uwarunkowaniami miejsca rozładunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1950,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane do dnia 26.08.2009 roku do godz. 12:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem WADIUM - DOSTAWY ZRĘBEK DRZEWNYCH (dołączyć do oferty dowód przelewu, bądź kopię w przypadku innej niż pieniężna formy wadium). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Złożą oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SIWZ), że: a) Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń oraz, że otrzymał wszystkie konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty, b) w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której projekt załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i w czasie wskazanym przez Zamawiającego, c) nie zachodzi żadna okoliczność powodująca wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, d) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zwanego dalej Liderem Konsorcjum. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Lidera Konsorcjum. 6. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia (czynności), jaką zamierza powierzyć podwykonawcom. Zgodnie z art. 474 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy, także w zakresie powierzonym podwykonawcom, ciąży na Wykonawcy. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w Rozdziale V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia wypełniając druk ZP - 14.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4, 5, 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 2. 9. Badania laboratoryjne fizyko - chemiczne, potwierdzające spełnianie wymogów dotyczących wilgotności, kaloryczności i pozostałych parametrów oferowanych zrębek. 10. Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy - Załącznik Nr 3. 11. Wymagane dokumenty w przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie na podstawie zawartej na piśmie umowy: 11.1 Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. b) Każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. 11.2. Każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w Rozdziale V ust. 2, ust. 4-9. Pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów SIWZ oferenci złożą wspólnie. 11.3. Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać: a) umowę spółki, b) wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ, c) każdy ze wspólników musi oddzielnie złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 i w Rozdziale V ust. 8. 11.4. W przypadku oferty składanej przez spółkę z o.o., gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wysokość kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach