Przetargi.pl
ZDP.7.252.45.2015 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP.7.252.45.2015 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące elementy: Zadanie nr 1 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej nr 1385N odc. Braniewo - Płoskinia wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej (na głębokość 8 cm) na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej (z wywozem) - całkowita powierzchnia: 10,00 m2 oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 2 100,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 2 100,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 2 100,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 2 100,00 m2 Zadanie nr 2 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej nr 1342N m. Długobór wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej (z jednej strony drogi oraz na skrzyżowaniu do m. Robuzy) na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej (z wywozem) - całkowita powierzchnia: 15,00 m2 oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 510,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 510,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 510,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 510,00 m2 Zadanie nr 3 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej nr 1322N Piele - Grabowiec - Głębock wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej (na głębokość 4 cm) na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej (z wywozem) - całkowita powierzchnia: 10,00m2 oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 675,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 675,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 675,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 675,00 m2 Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinków do wykonania naprawy nawierzchni. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. Roboty będą prowadzone zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty dla zadań Nr 1-3 na okres 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie czasu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach