Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
ul. Toruńska 36A 36A
87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
REGON: 87172575700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZD/341/7040/05/12/09- Wykonanie remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej) ulicy Owocowej droga nr 100704C na odcinku 430,0m od ul. Dworcowej (droga wojewódzka nr 552 ) do ul. Słonecznej w Grębocinie gmina Lubicz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej) ulicy Owocowej droga nr 100704C na odcinku 430,0m od ul. Dworcowej (droga wojewódzka nr 552 ) do ul. Słonecznej w Grębocinie gmina Lubicz. Zakres robot obejmuję: 2. Zerwanie i wymiana po - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robot drogowych oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych polegających na; Wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznej (asfaltowej) przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, grysowo-żwirowej polegającego na uzupełnieniu ubytków w jezdni, wyrównaniu jedni z nadaniem profilu poprzecznego i podłużnego w zdegradowanych miejscach, ułożenie warstwy ścieralnej jezdni oraz powierzchniowe utrwalenie jezdni emulsjami kationowymi o wartości każdej z nich co najmniej 120 000,0zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców zamówienie zostało wykonane należycie powinny zawierać, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie którego dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu, 3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Wypełnione kosztorys ofertowy stanowiący załączniki nr 1A do niniejszej SIWZ, c) Plan lokalizacji robot w ul.Ogrodowej w Grębocinie załacznik nr 1B d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, e) pozostałe dokumenty wymienione w pkt 8 niniejszej SIWZ, f) pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ, Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Polna w Laskowicach - ETAP II
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 41402C Orle - Dąbrówka Królewska od km 0+800 do km 1+000. Etap I dokończenie
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 041212C w Zaroślu
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi dojazdowej do ul. Strzałowej oraz przebudowa i remont chodnika w ciągu ul. Andresa w Toruniu
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej Pturek-Józefinka - formuła zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów Świecki na działce nr 234/11 o długości od 0 km do 1,00 km
Dodano: 2016-07-08 - Remont cząstkowy dróg powiatowych masą na gorąco w ilości do 50 ton
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
Dodano: 2016-07-06 - Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1715 C Wąbrzeźno - Lembarg w km 2+600÷4+400 na powierzchni ok. 10 080 m? poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z zastosowaniem emulsji szybkorozpadowej i kruszywa łamanego
Dodano: 2016-07-06 - .Modernizacja drogi gminnej nr 070434C w Bliznie.
Dodano: 2016-06-29