Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-224 Bydgoszcz, ul. Świętej Trójcy 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3418308
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
ul. Świętej Trójcy 33 33
85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3418308
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont posadzki, malowanie pomieszczeń biurowych, naprawa opaski przy budynku Inspektoratu ZUS w Nakle n/Not. przy ul. Bohaterów 12a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną pomieszczeń biurowych, technicznych, socjalnych, piwnicznych, korytarzy, klatek schodowych, naprawa posadzki tarasu przy wejściu głównym, naprawa opaski przy budynku z kostki betonowej, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - co najmniej 6 osób - w tym jedna osoba kierująca robotami, która musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie, 3. wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na malowaniu pomieszczeń, o wartości kontraktu nie mniejszej niż 70 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. formularz oferty z ceną za cały przedmiot zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT (załączniki nr 1 do cz. I SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do cz. I SIWZ), 3. oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach (załącznik nr 3 do cz.I SIWZ). 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4 do cz. I SIWZ), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7. wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegających na malowaniu pomieszczeń, o wartości kontraktu nie mniejszej niż 70 tysięcy złotych brutto -z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do cz. I SIWZ), 8. dokument stwierdzający, że osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi, 9. zaświadczenie potwierdzające przynależność kierownika robót do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa właściwej terytorialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Osuszanie i izolacja piwnic budynku przy ul. Wysokiej 16 w Toruniu
Dodano: 2014-07-10
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY UL. POMIANOWSKIEGO 1 W KORONOWIE
Dodano: 2013-10-29- Docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego
Dodano: 2013-06-25 - Modernizacja obiektu dydaktycznego zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 12 w Bydgoszczy - etap I część III.
Dodano: 2012-08-29 - Remont elewacji frontowych z kolorystyką i izolacją przeciwwilgociową ścian piwnic w budynkach Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Staszica 3 i 5.
Dodano: 2012-07-11 - Termomodernizacja budynku klas I - III
Dodano: 2011-10-17 - Docieplenie ścian i dachu budynku zakładowej pralni w Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku
Dodano: 2011-08-08 - Termomodernizacja będącego w rozbudowie budynku socjalno-mieszkalnego oraz administracyjno-mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku
Dodano: 2010-08-30 - Poprawa infrastruktury oświatowej w gminie Bartniczka poprzez termomodernizację Publicznego Gimnazjum w Jastrzębiu.
Dodano: 2010-04-27 - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na docieplenie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Huzarskiej 7 w Bydgoszczy należącego do Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Dodano: 2010-02-26