Przetargi.pl
Zbiórka, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lutocin

Urząd Gminy w Lutocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-317 Lutocin, ul. Poniatowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6581001 , fax. (023) 658 10 02
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lutocinie
    ul. Poniatowskiego 1 1
    09-317 Lutocin, woj. mazowieckie
    tel. 023 6581001, fax. (023) 658 10 02
    REGON: 00054186500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lutocin.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbiórka, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lutocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest (płyty azbestowo-cementowe płaskie i faliste) od właścicieli, zarządców lub użytkowników gospodarstw domowych położonych na terenie Gminy Lutocin. Zakres zadania obejmuje: odebranie zalegających na posesji płyt azbestowych i przygotowanie ich do załadunku, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji oraz wystawienie protokołu odbioru (stwierdzenie usunięcia wyrobów zawierających azbest) oraz karty przekazania odpadu. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości położonych na terenie gminy, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest i skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi (zał. nr 8 do SIWZ). Przewidywana ilość płyt azbestowych (falistych i płaskich) do odbioru to ok. 11 tyś. m2 tj. ok. 185 ton (49 posesji). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z prawem obowiązującym w tym zakresie w terminie do 30 września 2012 roku. Wykonanie powyższych zadań zrealizowane powinno być według zasad określonych w Programie usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lutocin na lata 2011 - 2032 zatwierdzonego Uchwałą Nr X/42/2011 Rady Gminy Lutocin z dnia 25 sierpnia 2011 roku. Realizacja zamówienia jest finansowana w 100% z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferenci zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 groszy) w terminie do 17 kwietnia 2012 roku do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lutocin.i-gmina.pl/przetargi-w-2012-
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach