Przetargi.pl
Zbiórka odpadów niebezpiecznych pochodzenia komunalnego na terenie Gminy Miasta Radomia

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284 , fax. 0-48 36 20 282
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbiórka odpadów niebezpiecznych pochodzenia komunalnego na terenie Gminy Miasta Radomia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zbiórka odpadów niebezpiecznych pochodzenia komunalnego na terenie Gminy Miasta Radomia w okresie od 15.09.2009r. do 31.08.2012r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 EUR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 12.000 PLN (dwanaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Poprzez powyższe zamawiający rozumie posiadanie zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych niebezpiecznych z terenu miasta Radom, wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) wykażą, że posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, tj. środków transportu - min. 1szt., kontenerów - min. 3 szt. (z podaniem ich ilości i rodzaju) oraz pojemników na przeterminowane lekarstwa - min. 50 szt. (z podaniem ich ilości), którymi dysponują lub będą dysponować, b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt a), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, c) przedstawią wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. łączne doświadczenie w przeprowadzeniu kampanii informacyjno-edukacyjnej jak również zbiórki odpadów komunalnych niebezpiecznych (co najmniej 1), których wartość nie jest niższa niż 200 tys. zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie XI SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Kserokopia zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych niebezpiecznych z terenu miasta Radom, wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251). 5. Wykaz narzędzi i urządzeń posiadanych przez wykonawcę, niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. środków transportu - min. 1szt., kontenerów - min. 3 szt. (z podaniem ich ilości i rodzaju) oraz pojemników na przeterminowane lekarstwa - min. 50 szt. (z podaniem ich ilości), którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie, że specjalistyczne kontenery (pojemniki) spełniają wszystkie wymagania w zakresie dochowania bezpieczeństwa publicznego, postępowania w sytuacjach awaryjnych, których rozwiązania zapewnia producent specjalistycznych kontenerów (pojemników) zawartych w certyfikacie jakości, czy też Dokumentacji Techniczno Ruchowej danego urządzenia. 8. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. łączne doświadczenie w przeprowadzeniu kampanii informacyjno-edukacyjnej jak również zbiórki odpadów komunalnych niebezpiecznych (co najmniej 1), których wartość nie jest niższa niż 200 tys. zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Za należycie wykonaną Zamawiający uzna usługę zrealizowaną terminowo, zgodnie z warunkami wynikającymi z zawartej umowy. Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 1. Potwierdzenie wpłaty wadium (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej - dokument wystawiony na rzecz zamawiającego (w formie oryginału). 2. Projekt koncepcji kampanii informacyjno - edukacyjnej społeczności lokalnej (harmonogram, projekt ulotki i plakatu). 3. Projekt harmonogramu realizacji zadania. 4. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za zbiórkę, transport, magazynowanie, unieszkodliwianie - zadanie 2
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach