Przetargi.pl
Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych

Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Wierzejewskiego 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 711 90 37, 711 90 48 , fax. 22 711 90 37
  • Data zamieszczenia: 2016-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
    ul. Wierzejewskiego 12 12
    05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 22 711 90 37, 711 90 48, fax. 22 711 90 37
    REGON: 14201312000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z obiektów Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER w: Konstancinie - Jeziornie, ul. Wierzejewskiego 12 i Konstancinie - Jeziornie, ul. Długa 40/42. 1.Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych obejmuje odpady o kodach 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09. 2.Rodzaje i ilości odpadów objętych zamówieniem: 18 01 01 - 20 kg, 18 01 02 - 500 kg, 18 01 03 - 52.800 kg, 18 01 04 - 10 kg, 18 01 09 - 80 kg. Szacunkowa łączna ilość odpadów medycznych, określona powyżej wynosi 53.410 kg i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy +/- 20%. 3.Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi transportu odpadów medycznych specjalistycznymi środkami transportu przystosowanymi do tego rodzaju odpadów. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 8:00-14:00 z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 5.Wyjątkowo w szczególnych wypadkach Zamawiający powiadomi Wykonawcę o potrzebie doraźnego jednokrotnego odbioru odpadów - wskazując dzień i godziny odbioru odpadów. 6.Unieszkodliwianie ma być dokonywane przez Wykonawcę w aktualnie eksploatowanej i dopuszczonej do eksploatacji instalacji do unieszkodliwienia odpadów medycznych położonej na obszarze województwa mazowieckiego, bądź w miejscu najbliżej położonym siedziby Zamawiającego, posiadającej wolne moce przerobowe, która spełnia wymagane standardy emisyjne. 7.Każdorazowy odbiór odpadów medycznych należy potwierdzić dokumentem (Karta Przekazania Odpadu). 8.Wykonawca na bieżąco będzie wystawiał dokumenty potwierdzające unieszkodliwianie odpadów przez ich termiczne przekształcenie w spalarni odpadów niebezpiecznych-medycznych. 9.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in.: a.ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (j. t. Dz. U. 2013r, poz. 1232 ), b.rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010, Nr 139, poz. 940). c.rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. z 2015, poz. 1116). d.rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003, Nr 8, poz. 104 z późn. zm.). e.rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014, poz. 1923). 10.Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody wymieniono powyżej, obowiązujące przez cały okres trwania umowy z Zamawiającym (dołączone do oferty) 11.Okres trwania zamówienia: 24 miesiące od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1.Kwota wadium wynosi 2 250,00PLN Słownie: Dwa tysiące, dwieście pięćdziesiąt złotych. 2. Wadium należy wnieść do dnia 15/01/2016 r.do godz. 10:00 przelewem bankowym na konto: Bank BPH 67 1060 0076 0000 3310 0018 7984 z dopiskiem; Wadium- Znak sprawy PN-2/2016 prosimy o podanie numeru NIP Firmy Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Zarówno gwarancje jak i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub gdy wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy: A/ którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a który: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, B/ jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin naliczania odsetek za zwłokę w płatnościach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stocer.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach