Przetargi.pl
Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo Zp/341/35/09: a) Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów b) Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła Kod CPV 90513200-8 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych c) Zadanie nr 3: Likwidacja dzikich wysypisk. Kod CPV - 90511300-5 Usługi zbierania śmieci Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów

Wójt Gminy Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 00053588200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo Zp/341/35/09: a) Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów b) Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła Kod CPV 90513200-8 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych c) Zadanie nr 3: Likwidacja dzikich wysypisk. Kod CPV - 90511300-5 Usługi zbierania śmieci Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania : Zadanie nr 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zbiórce odpadów gromadzonych w koszach przy drogach na terenie Gminy. 2. Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. 3. Zbiórka powinna odbywać się raz w tygodniu w każdy czwartek. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zwiększenia częstotliwości opróżniania koszy ulicznych jeśli zaistnieje taka uzasadniona potrzeba zapełnienie koszy.Usługa powinna być wykonana wtedy w czasie 24 godzin od zgłoszenia dokonanego przez Urząd Gminy Dopiewo. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało utrzymanie porządku wokół koszy. 6. Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy. 7. Trasa objazdu całej Gminy Dopiewo jednorazowo około 100 km. 8. Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. 9. Ilość koszy ok. 200 szt. 10. Szacunkowa ilość zebranych śmieci w roku 2009 to ok. 45 ton. 11. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa. 12. Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. 13. Termin realizacji usługi 01.01.2010 do 31.12.2010 r. Zadanie nr 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zbiórce odpadów wysegregowanych przez mieszkańców odbieranych bezpośrednio sprzed posesji tzw.zbiórka u źródła 2. Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. 3. Odpady będą odbierane według rozpowszechnionego wśród mieszkańców rocznego harmonogramu zbiorki odpadów uzgodnionego z zamawiającym. Koszty jego druku i rozpowszechniania poniesie Wykonawca. 4. Worki do wykonania w.w usługi zamawiać będzie wykonawca na swój koszt - worki powinny być bezbarwne, z umieszczonym logo Urzędu Gminy Dopiewo i Wykonawcy. Worki mają być wykonane z foli LDPE o grubości dostosowanej do rodzaju segregowanego surowca , worki na plastik - pojemność 110 l o grubości co najmniej 35 mikronów, na szkło - pojemność 60 l o grubości co najmniej 70 mikronów, na papier - pojemność 110 l o grubości co najmniej 50 mikronów, na opakowania stalowe i metalowe - o pojemności 80 l co najmniej 70 mikronów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości zamawianych worków. Przewidywana ilość worków potrzebnych do zbiórki odpadów to ok. 180 tys. podana ilość może ulec zmianie. 5. Zbiórka będzie odbywała się z częstotliwością 2 razy w miesiącu (co dwa tygodnie). 6. Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy i mogą być dalej przez niego wykorzystywane i sprzedawane. 7. Trasa objazdu całej Gminy Dopiewo jednorazowo około 700 km. 8. Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową oraz w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska . 9. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa. 10. Termin realizacji usługi 01.01.2010 do 31.12.2010 r. Zadanie nr 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Dopiewo, w szczególności odpadów składowanych przy drogach, w miejscach publicznych, oraz przy koszach na odpady segregowane na terenie poszczególnych miejscowości. 2. Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. 3. Usługa powinna zostać wykonana w terminie 24 godz. od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Dopiewo. 4. Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy i mogą być dalej przez niego wykorzystywane i sprzedawane. 5. Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanym do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową oraz w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. 6. Koszt usługi powinien być skalkulowany jako cena uprzątnięcia i wywozu 1 tony odpadów. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa związane z wykonywaniem usługi i wywozu 1 tony odpadów 7. Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. 8. Szacunkowa ilość zebranych odpadów w 2009 r. ok. 350 ton. 9. Termin realizacji usługi 01.01.2010 do 31.12.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Dla zadania nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach, 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 pojazdem dostawczym przystosowanym do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia. - Dla zadania nr 2 : Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła, 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U. z 2005r, poz. 236, Nr 2008r.) - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 3 pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia. - Dla zadania nr 3 : Likwidacja dzikich wysypisk. 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 pojazdem dostawczym przystosowanym do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy zadania nr 1,2,3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 9.2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości z dnia 13 września 1996 roku Dz. U. z 2005r, poz. 236, Nr 2008r. - dotyczy zadania nr 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę . 9.3. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm. - dotyczy zadania nr 1,2,3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę . 9.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 9.4. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 Pzp wg załącznika do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczona za zgodność z oryginałem musi być każda zapisana strona dokumentu). 10. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 9.1 SIWZ , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty , o których mowa w ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach