Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru personelu do pełnienia funkcji Moderatorów współprowadzących wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr Projektu pod nazwą Urząd Gminy - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 -10

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Kolbego 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8435688, 0510177344 , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    ul. Kolbego 8 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8435688, 0510177344, fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru personelu do pełnienia funkcji Moderatorów współprowadzących wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr Projektu pod nazwą Urząd Gminy - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 -10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru personelu do pełnienia funkcji Moderatorów współprowadzących wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr Projektu pod nazwą Urząd Gminy - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 4.1.1. części 1 przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji Moderatora ze strony J.S.T. w Urzędzie Miejskim w Chełmku ul. Krakowska 11. 4.1.2 części 2 przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji Moderatora ze strony J.S.T. w Urzędzie Gminy Oświęcim ,ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim. 4.1.3. części 3 przedmiotu zamówienia tj tj. pełnienia funkcji Moderatora ze strony J.S.T. w Urzędzie Gminy w Wieprzu, Wieprz 217, 34-122 Wieprz. 4.1.4. części 4 przedmiotu zamówienia tj. tj. pełnienia funkcji Moderatora ze strony J.S.T. w Urzędzie Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna, 32-620 Brzeszcze. 4.1.5. części 5 przedmiotu zamówienia tj. tj. pełnienia funkcji Moderatora ze strony J.S.T. w Urzędzie Gminy w Mucharzu, 34-106 Mucharz 226: 4.2 Kompetencje i zadania maderatora współprowadzących wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr: a. udział w warsztatach panelowych, b. współpraca z konsultantami i poszczególnymi komórkami urzędu w celu skutecznego wdrożenia celu przyjętego w projekcie jakim jest rozwój kompetencji kadr, c. angażowanie pracowników urzędu do realizacji wdrożenia systemu, d. dostosowanie koncepcji opracowanych przez konsultantów i wspólne dopracowanie do możliwości i warunków danego urzędu w zakresie wdrożenia systemu rozwoju kompetencji kadr, e. odpowiedzialność za gromadzenie i przetwarzanie danych, f. szkolenie pracowników na temat wypracowanego systemu rozwoju kompetencji kadr, g. podział obowiązków i sposobu przepływu informacji na temat rozwoju personelu w danym urzędzie, h. prowadzenie dokumentacji procesu/ procedury wdrożenia systemu rozwoju kompetycji kadr, 4.3. Realizacja zadań projektu odbywać się będzie w siedzibie J.S.T. oraz siedzibie Zamawiającego w wymiarze 5 dni w miesiącu przez okres 11 miesięcy w czasie realizacji projektu. 4.4. CPV: 79633000-0 Rozwój personelu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach