Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa Sali gimnastycznej w technologii pasywnej przy Zespole Szkół w Waganowicach.

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3881102 , fax. 012 3882102
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 012 3881102, fax. 012 3882102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/um
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa Sali gimnastycznej w technologii pasywnej przy Zespole Szkół w Waganowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa Sali gimnastycznej w technologii pasywnej przy Zespole Szkół w Waganowicach zgodnie z zatwierdzonym projektem budowy decyzją pozwolenia na budowę znak AB.V-1-505/09 z dnia 19.08.2009r. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przez wykonawcę robót budowlanych, polegających na wybudowaniu Sali gimnastycznej w systemie pasywnym wraz z infrastrukturą techniczną oraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia na działkach nr ewidencyjny 200, 201/2, 201/4 i 350 w miejscowości Waganowice gmina Słomniki przez zespół inspektorów posiadających wymagane uprawnienia t.j. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2. Do zadań Inspektora Nadzoru należy działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane, a także w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawowanie stałego nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót kontrola usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym również dokumentacji związanej z płatnościami częściowymi na rzecz wykonawcy robót budowlanych 6) w przypadku ubiegania się o wsparcie zewnętrzne współpraca z Inwestorem w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania/rozliczenia dofinansowania na przedmiotową inwestycję 7) posiadanie stałej łączności np. telefonicznej z Wykonawcą Robót Budowlanych i Zamawiającym 8) pokrycie kosztów dojazdów w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 9) obowiązkowa obecność na naradach koordynacyjnych 3. Narady koordynacyjne organizuje w imieniu Zamawiającego Zarządzający: 1. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót; 2. Narady koordynacyjne będą odbywały się z częstotliwością jeden raz w miesiącu, w każdy pierwszy wtorek miesiąca w siedzibie Zamawiającego w Sali obrad nr 19 od godziny 10.00. W przypadku gdy jest to dzień ustawowo wolny od pracy w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY odbędzie się Narada koordynacyjna doraźna, o jej terminie i miejscu Zarządzający powiadomi wszystkich zainteresowanych na co najmniej jeden dzień przed wyznaczonym terminem. Narady koordynacyjne doraźne zwoływane są zawsze w przypadku wprowadzania zmian -z wyjątkiem sytuacji gdy zmiany są przedstawione na zwykłej wtorkowej naradzie. 3. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zarządzającego, a kopia protokołu będzie przekazana przedstawicielowi WYKONAWCY . 4. Inspektor nadzoru jest upoważniony do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. 5. Inspektor Nadzoru ma prawo do wydawania, poleceń, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową, specyfikacjami technicznymi, projektem budowlanym i przepisami prawa budowlanego. 6. Charakterystyka budynku. a). Budynek Sali gimnastycznej połączony jest z istniejącym budynkiem Zespołu Szkół w Waganowicach przewiązką. Budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne: parter użytkowy i poddasze techniczne na części budynku. Parter budynku znajduje się na rzędnej 232,0 m npm. Budynek został zaprojektowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Główna bryła budynku jest przekryta dachem dwuspadowym o kącie 30°. Zastosowano dachy symetryczne. b). W budynku zlokalizowano następujące funkcje: wielofunkcyjna arena sportowa o boisku 12,5x24m zaplecza szatniowo-sanitarne z pomieszczeniami towarzyszącymi takimi jak: pokój nauczyciela, salka ćwiczeń, pomieszczenia magazynowe oraz salę lekcyjną. c). Powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów: 614m2 Powierzchnia poszczególnych kondygnacji wynosi: poziom parteru 516,29 m? poziom wentylatorni 80,06 m? Kubatura brutto kondygnacji naziemnych 4600 m3 Wysokość (do określenia warunków technicznych): 11,86 m d). Warunki posadowienia budynku zgodnie z ekspertyzą geotechniczną przy prostych warunkach geotechnicznych są zaliczone do I kategorii geotechnicznej. Konstrukcja budynku: ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, ściany konstrukcyjne w części budynku w szkielecie żelbetowym wypełnianym bloczkami silikatowymi, w pozostałej części ściany konstrukcyjne z bloczków silikatowych gr. 18 i 24 cm, dach z wiązarów z drewna klejonego. Ściany ocieplane styropianem o gr.30cm, a następnie tynkowane tynkiem cienkowarstwowym, na części wykonane na elewacji bonie. Na ścianach zewnętrznych o powierzchni około 30 m2 elewacja zewnętrzna wykonana z desek impregnowanych. Dach pokryty 40cm twardej wełny mineralnej na dźwigarach z drewna klejonego, a następnie blachą aluminiową oraz na części papą termozgrzewalną. e). Budynek wyposażono w instalacje: wodociągową kanalizacyjną sanitarną kanalizacyjną opadową ( rurociągi, studnie filtracyjne, zbiornik wody deszczowej, pojemność 8,8 m3) ogrzewania podłogowego z kotłownią pomp ciepła wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła elektryczną odgromową f). Budynek został wyposażony w demontowane i składane wyposażenie sportowe - kosze do gry. Dodatkowo przewiduje się montaż ścianki wspinaczkowej zewnętrznej i wewnętrznej oraz wewnętrznej wysuwanej sceny stalowo-drewnianej. g). Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie ok.15kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród to ok.0,1 W/m2K, a zestawów okiennych 0,8W/m2K. Dodatkowo zakłada się wysoką szczelność budynku, która będzie wynosić nie mniej niż 0,6 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. istotnym elementem oszczędności energii na cele grzewcze jest zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności oraz ogrzewanie podłogowe założone dla całej powierzchni budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 800,00 zł, słownie: osiemset złotych 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru przy budowie Sali gimnastycznej w Waganowicach. - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z poz. zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Słomnikach 32-090 Słomniki przed upływem terminu składania ofert, kopię należy dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach