Przetargi.pl
zawarcie umowy ramowej na wykonanie w charakterze podwykonawcy PIGB BIELIK robót budowlanych na terenie całego kraju

Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK" ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Czerwony Bór, Czerwony Bór 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 216 36 04 , fax. 86 216 31 49
  • Data zamieszczenia: 2011-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK"
    Czerwony Bór 23 23
    18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie
    tel. 86 216 36 04, fax. 86 216 31 49
    REGON: 20041123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbielik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zawarcie umowy ramowej na wykonanie w charakterze podwykonawcy PIGB BIELIK robót budowlanych na terenie całego kraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu umowy ramowej: 1. Przedmiotem umowy ramowej jest realizowanie na zlecenie Zamawiającego robót budowlanych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego ( teren całego kraju). 2. Wykonawca będzie wykonywał zlecenie z należytą starannością, przestrzegając przepisów prawa budowlanego, bhp i ppoż. obowiązujących w miejscu jego realizacji. 3. Zastosowane przez Wykonawcę materiały winny spełniać warunki wymagane przepisami określającymi odrębnymi, zgodnie z zasadami ich stosowania określonymi w szczególności w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na każde wezwanie Zamawiającego stosowne certyfikaty, zaświadczenia itp. 4. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonywanie przedmiotu umowy. 5. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w mieniu oraz osobom fizycznym znajdującym się w miejscu realizacji umowy jednostkowej przez osoby zatrudnione do wykonywania przedmiotu umowy. 6. Przed rozpoczęciem realizacji zlecenia Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. 7. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania oraz odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 8. Wykonawca ponosić będzie koszty eksploatacji (opomiarowanie pobieranych mediów). 9. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zlecenia opracuje plan zagospodarowania budowy oraz BIOZ i uzgodni go z Zamawiającym. i/lub Inwestorem. 10. Wykonawca zorganizuje plac budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczy i oznakuje prowadzone roboty oraz będzie dbał o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy do momentu ostatecznego odbioru robót. 11. Wykonawca zapewni nadzór nad realizacją robót przez kierownika budowy (robót) - osobę legitymującą się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do izby samorządu zawodowego. 12. Wykonawca zapewni stosownie do potrzeb odpowiednią liczbę pracowników fachowych, pozwalającą na należyte i niezakłócone ich ukończenie we wskazanym terminie. 13. Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym w zakresie zatrudniania osadzonych w zakładach karnych. Wykonawca w przypadku zaistnienia takiej potrzeby zobowiązuje się do zatrudnienia i ponoszenia wszelkich kosztów związanych z zatrudnieniem osób skazanych na zasadach określonych przez Zamawiającego. 14. Wykonawca zapewni dozór ppoż w czasie wykonywania prac zagrażających bezpieczeństwu pożarowemu. 15. Wykonawca będzie współpracował z nadzorem inwestorskim miedzy innymi poprzez zgłaszanie do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające. 16. Wykonawca zgłosi roboty objęte zleceniem do odbioru końcowego oraz uczestniczyć będzie w czynnościach odbioru (w tym także końcowego odbioru całego obiektu oraz odbioru pogwarancyjnego całego obiektu), 17. Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku teren budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 250 000 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) II. FORMA WADIUM Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VI, podrozdział I pkt 1. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr:24 150015331215300332400000 . 3. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokoju nr 10 najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 10.00. 5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 8. W przypadku, o którym mowa w pkt 6 termin ponownego wniesienia wadium wynosi 3 dni od daty doręczenia Wykonawcy żądania. Postanowienia zawarte w pkt 1 i 2 stosuje się odpowiednio. 9. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, o którym mowa w pkt 6 Wykonawca składa w siedzibie Zamawiającego do godz. 15.00 w dniu, w którym upływa termin określony w ust. 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbielik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach