Przetargi.pl
Modernizacja operatów ewidencji gruntów i budynków, w tym założenie ewidencji budynków i lokali położonych na 23 obrębach ewidencyjnych Gminy Kolno, powiat kolneński, województwo podlaskie

Starostwo Powiatowe w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. 11-go Listopada 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2782429 , fax. 086 2782092
  • Data zamieszczenia: 2011-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kolnie
    ul. 11-go Listopada 1 1
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 086 2782429, fax. 086 2782092
    REGON: 45067107100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja operatów ewidencji gruntów i budynków, w tym założenie ewidencji budynków i lokali położonych na 23 obrębach ewidencyjnych Gminy Kolno, powiat kolneński, województwo podlaskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja operatów ewidencji gruntów i budynków, w tym założenie ewidencji budynków i lokali położonych na 23 obrębach ewidencyjnych Gminy Kolno: - liczba obrębów ewidencyjnych - 23 - obszar opracowania - 10497,57 ha - łączna liczba działek - 6664, - szacowana liczba budynków - 2524, - szacowana liczba lokali - 20
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkolno.home.pl w zakładce BIP przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach