Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-321 Wrocław, ul. Sztabowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 710 72 00, , fax. 71 710 72 01
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu
ul. Sztabowa 32
53-321 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 710 72 00, , fax. 71 710 72 01
REGON: 01126394600536 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU. Przedmiotem umowy ramowej jest ustalenie warunków i zasad realizacji zamówień publicznych na sukcesywne wykonywanie w czasie jej trwania, remontów lokali mieszkalnych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów lokali mieszkalnych. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej (w tym instalacje wod. - kan., co. i gazowe) oraz elektroinstalacyjnej. Szczegółowy zakres robót stanowi Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że zakres remontów poszczególnych lokali może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, sporządzonej na podstawie Formularza Oferty (Załącznik nr 5 do SIWZ) należy dołączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wystawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy; 3) Formularz cenowy sporządzony ściśle na podstawie Załącznika nr 2 do SIWZ. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ze względu na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu na zdolnościach którego polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 5) Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
Dodano: 2024-07-17 - Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
Dodano: 2024-07-16 - REMONT I KONSERWACJA WYKUSZU KAPLICY ZAMKU GRODZIEC
Dodano: 2024-07-12 - Remont budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy
Dodano: 2024-07-11 - Remont pomieszczeń sanitarnych szkoły
Dodano: 2024-07-04 - I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
Dodano: 2024-07-01 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-06-30 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Bielskiej 4 w Bolesławcu
Dodano: 2024-06-28 - Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Rosochatej
Dodano: 2024-06-25