Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-321 Wrocław, ul. Sztabowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 710 72 00, , fax. 71 710 72 01
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu
ul. Sztabowa 32
53-321 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 710 72 00, , fax. 71 710 72 01
REGON: 01126394600536 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU. Przedmiotem umowy ramowej jest ustalenie warunków i zasad realizacji zamówień publicznych na sukcesywne wykonywanie w czasie jej trwania, remontów lokali mieszkalnych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów lokali mieszkalnych. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej (w tym instalacje wod. - kan., co. i gazowe) oraz elektroinstalacyjnej. Szczegółowy zakres robót stanowi Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że zakres remontów poszczególnych lokali może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, sporządzonej na podstawie Formularza Oferty (Załącznik nr 5 do SIWZ) należy dołączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wystawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy; 3) Formularz cenowy sporządzony ściśle na podstawie Załącznika nr 2 do SIWZ. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ze względu na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu na zdolnościach którego polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 5) Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 73 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-04-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku nr 16 na terenie Akademii Wojsk Lądowych do obowiązujących wymogów i przepisów.
Dodano: 2024-04-11 - Remont i kolorystyka elewacji zabytkowego budynku oficyny w Zespole Pałacowo - Parkowym w Czarnym Borze
Dodano: 2024-04-10 - Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju - dofinansowanie inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/9299/Polski Ład”
Dodano: 2024-03-17 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-12 - Wymiana instalacji wod.-kan. w budynku szpitalnym nr 2 z wydzieleniem instalacji ppoż., wraz z remontem łazienek w 4.WSzKzP SPZOZ we Wrocławiu przy ul. Weigla 5
Dodano: 2024-03-10 - „Rewitalizacja obiektów i infrastruktury publicznej w Gminie Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Inwestycji Strategicznych” – przetarg II
Dodano: 2024-03-08 - Roboty remontowe i renowacyjne, oraz bieżąca konserwacja i drobne naprawy w obiektach zlokalizowanych w Oleśnicy zarządzanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2024-03-05 - Remont budynku przy ul. Małachowskiego 16 we Wrocławiu w zakresie klatki schodowej.
Dodano: 2024-02-26