Przetargi.pl
zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane i prace konserwatorskie do wykonania na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. Znak sprawy Zp 08/2016

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Starościńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe w Malborku
    ul. Starościńska 1 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    REGON: 00027607328111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury. Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane i prace konserwatorskie do wykonania na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. Znak sprawy Zp 08/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane i prace konserwatorskie do wykonania na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. 2. Celem umowy ramowej jest określenie warunków dla przyszłych zamówień na wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych i drobnych prac konserwatorskich, jakie Zamawiający będzie udzielał Wykonawcom na podstawie umów wykonawczych, w szczególności cen jednostkowych za wykonanie poszczególnych asortymentów prac konserwatorskich i robót budowlanych. Orientacyjne ilości robót przewidywanych do wykonania w oparciu o umowę ramową zawarte są w Ramowym Przedmiarze Robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Dla zamówienia zostanie zawarta umowa ramowa, na postawie której Zamawiający będzie mógł udzielić Wykonawcy/Wykonawcom zamówień jednostkowych (wykonawczych). Umowa ramowa zostanie zawarta maksymalnie z trzema Wykonawcami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. Aby udzielić zamówienia wykonawczego (jednostkowego) w oparciu o umowę ramową Zamawiający będzie każdorazowo przeprowadzał procedurę ofertową w przypadku zawarcia umowy ramowej z dwoma lub trzema Wykonawcami lub negocjacyjną (w przypadku zawarcia umowy ramowej z jednym Wykonawcą). Szczegółowe zakresy robót wykonawczych na podstawie umów wykonawczych będą ustalane każdorazowo przed udzieleniem konkretnego zamówienia jednostkowego. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. W okresie trwania umowy ramowej, Zamawiający przewiduje do wykonania roboty budowlane i prace konserwatorskie wg poniższego zestawienia: a) prace murarskie, b) prace tynkarskie, w tym drobne naprawy tynków z polichromią powstałą po 1945 roku, c) prace dekarsko-blacharskie, d) prace szklarskie wykonywane szkłem tzw. antycznym a także drobne naprawy oszklenia witrażowego geometrycznego - powstałego po 1945r., e) drobne prace ciesielskie, f) prace ogólnobudowlane występujące przy robotach branżowych, g) drobne prace brukarskie, oraz drobne naprawy nawierzchni występujących na terenie MZM, h) drobne prace modernizacyjne wynikające w trakcie prowadzonych robót budowlanych, i) drobne bieżące prace konserwatorskie przy murze ceglanym, kamiennym i drewnie. Szczegółowy przedmiot zamówienia, wyliczona stawka robocizny brutto i warunki wykonania wynikające z umowy ramowej, określane będą w umowach wykonawczych zawieranych odrębnie dla każdego zamówienia, na czas określony, nie dłużej niż do upływu terminu ważności umowy ramowej. Roboty,prace będą rozliczane z Zamawiającym na podstawie złożonej oferty, zlecane odrębną umową wykonawczą. Oferty Wykonawcy przygotowane będą w oparciu o katalogi norm kosztorysowych typu: KNR, KNNR, KSNR, KNKRB, KNK, KNCK, KNP, TZKNBK, KPRR. W przypadku braku możliwości skosztorysowania oferty na podstawie ww. katalogów dopuszcza się możliwość opracowania pozycji kosztorysowych według innych katalogów lub wyceny indywidualnej. Zobowiązujemy się naliczać koszty materiałów i sprzętu według oferty przygotowanej na podstawie Ramowego Przedmiaru Robót, dla materiałów i sprzętu nie ujętych w ofercie wartości te będziemy naliczać wg cen średnich bieżącego SEKOCENBUDU. W przypadku gdy nie będzie możliwe określenie kosztów materiałów i sprzętu według oferty lub SEKOCENBUDU rozliczenia materiałów nastąpi wg faktury zakupu VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Gdańsk Nr 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001 z dopiskiem: Wadium - umowa ramowa. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Z jego treści winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach